dc.contributor.author |
Шелухін, Юрій Ігорович |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-12T06:52:44Z |
|
dc.date.available |
2024-06-12T06:52:44Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19375 |
|
dc.description |
Шелухін Ю. І. Розробка стратегії маркетингу ТОВ "Запорізький завод кольорових металів" : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. С. Верітова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 46 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Об’єкт дослідження: виступає ТОВ «Запорізький завод кольорових металів».
Предмет дослідження: стратегії маркетингу підприємства.
Мета роботи – полягає у розробці стратегії маркетингу ТОВ «Запорізький завод кольорових металів».
Результами кваліфікаційної роботи бакалавра будуть запропоновані рекомендації щодо стратегічної маркетингової політики ТОВ «Запорізький завод кольорових металів», які, в подальшому, можуть бути використані на підприємстві.
Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання:
- розглянути теоретичні засади стратегічного маркетингу на підприємстві;
- проаналізувати cутність стратегічного маркетингу;
- дослідити види маркетингових стратегій;
- провести дослідження маркетингової політики ТОВ «Запорізький завод кольорових металів»;
- розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Запорізький завод кольорових металів»;
- проаналізувати маркетингове середовище ТОВ «Запорізький завод кольорових металів»;
- запропонувати рекомендації щодо стратегічної маркетингової політики ТОВ «Запорізький завод кольорових металів». |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The object of the study: LLC "Zaporizki Plant of Non-ferrous Metals" is represented.
Subject of research: marketing strategies of the enterprise.
The purpose of the work is to develop a marketing strategy for Zaporizhzhia Plant of Non-ferrous Metals LLC.
The results of the bachelor's qualification work will offer recommendations regarding the strategic marketing policy of Zaporizhzhya Plant of Non-ferrous Metals LLC, which, in the future, can be used at the enterprise.
To achieve the goal, the following tasks must be solved:
- consider the theoretical foundations of strategic marketing at the enterprise;
- analyze the effectiveness of strategic marketing;
- research types of marketing strategies;
- conduct research on the marketing policy of "Zaporizhsky Plant of Non-ferrous Metals" LLC;
- consider the organizational and economic characteristics of the Zaporizhzhia plant of non-ferrous metals LLC;
- analyze the marketing environment of "Zaporizhsky Plant of Non-ferrous Metals" LLC;
- to propose recommendations regarding the strategic marketing policy of Zaporizhzhia Plant of Non-ferrous Metals LLC. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
стратегія маркетингу |
uk |
dc.subject |
конкурентний аналіз |
uk |
dc.subject |
стратегічне планування |
uk |
dc.subject |
стратегії розвитку |
uk |
dc.subject |
стратегічний менеджмент |
uk |
dc.subject |
marketing strategy |
uk |
dc.subject |
competitive analysis |
uk |
dc.subject |
strategic planning |
uk |
dc.subject |
development strategies |
uk |
dc.subject |
strategic management |
uk |
dc.title |
Розробка стратегії маркетингу ТОВ "Запорізький завод кольорових металів" |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |