ZNU Institutional Repository

Розробка стратегії маркетингу ТОВ "Запорізький завод кольорових металів"

Show simple item record

dc.contributor.author Шелухін, Юрій Ігорович
dc.date.accessioned 2024-06-12T06:52:44Z
dc.date.available 2024-06-12T06:52:44Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19375
dc.description Шелухін Ю. І. Розробка стратегії маркетингу ТОВ "Запорізький завод кольорових металів" : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. С. Верітова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 46 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: виступає ТОВ «Запорізький завод кольорових металів». Предмет дослідження: стратегії маркетингу підприємства. Мета роботи – полягає у розробці стратегії маркетингу ТОВ «Запорізький завод кольорових металів». Результами кваліфікаційної роботи бакалавра будуть запропоновані рекомендації щодо стратегічної маркетингової політики ТОВ «Запорізький завод кольорових металів», які, в подальшому, можуть бути використані на підприємстві. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: - розглянути теоретичні засади стратегічного маркетингу на підприємстві; - проаналізувати cутність стратегічного маркетингу; - дослідити види маркетингових стратегій; - провести дослідження маркетингової політики ТОВ «Запорізький завод кольорових металів»; - розглянути організаційно-економічну характеристику підприємства ТОВ «Запорізький завод кольорових металів»; - проаналізувати маркетингове середовище ТОВ «Запорізький завод кольорових металів»; - запропонувати рекомендації щодо стратегічної маркетингової політики ТОВ «Запорізький завод кольорових металів». uk
dc.description.abstract EN : The object of the study: LLC "Zaporizki Plant of Non-ferrous Metals" is represented. Subject of research: marketing strategies of the enterprise. The purpose of the work is to develop a marketing strategy for Zaporizhzhia Plant of Non-ferrous Metals LLC. The results of the bachelor's qualification work will offer recommendations regarding the strategic marketing policy of Zaporizhzhya Plant of Non-ferrous Metals LLC, which, in the future, can be used at the enterprise. To achieve the goal, the following tasks must be solved: - consider the theoretical foundations of strategic marketing at the enterprise; - analyze the effectiveness of strategic marketing; - research types of marketing strategies; - conduct research on the marketing policy of "Zaporizhsky Plant of Non-ferrous Metals" LLC; - consider the organizational and economic characteristics of the Zaporizhzhia plant of non-ferrous metals LLC; - analyze the marketing environment of "Zaporizhsky Plant of Non-ferrous Metals" LLC; - to propose recommendations regarding the strategic marketing policy of Zaporizhzhia Plant of Non-ferrous Metals LLC. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject стратегія маркетингу uk
dc.subject конкурентний аналіз uk
dc.subject стратегічне планування uk
dc.subject стратегії розвитку uk
dc.subject стратегічний менеджмент uk
dc.subject marketing strategy uk
dc.subject competitive analysis uk
dc.subject strategic planning uk
dc.subject development strategies uk
dc.subject strategic management uk
dc.title Розробка стратегії маркетингу ТОВ "Запорізький завод кольорових металів" uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics