dc.contributor.author |
Ніколашина, Валерія Олексіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-12T07:41:36Z |
|
dc.date.available |
2024-06-12T07:41:36Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19383 |
|
dc.description |
Ніколашина В. О. Реалізація локальних стратегій міжнародними компаніями на вітчизняному ринку продуктів харчування : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. М. Григор’єв. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 64 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Предметом дослідження є реалізація глокальних стратегій міжнародними компаніями на вітчизняному ринку продуктів харчування
Об’єктом дослідження є ТОВ «НЕСТЛЕ Україна».
Метою роботи є дослідити сучасний стан процесу реалізації стратегії глокалізації транснаціональної корпорації Nestlé на ринку харчових продуктів України та визначити перспективні шляхи його вдосконалення з урахуванням реалій локального контексту.
Методи дослідження. При підготовці роботи використовувалися загальнонаукові методи, метод аналізу, статистики, порівняння, класифікації, дедукції та узагальнення.
Специфіка роботи полягає у детальному аналізі основних підходів до визначення стратегій глокалізації та глокального позиціювання продукції; дослідженні поточного стану та тенденцій розвитку української галузі пивоваріння; аналізі глобальних та глокальних товарних стратегій ТОВ «НЕСТЛЕ Україна»; обґрунтуванні перспективних ринкових сегментів та шляхів адаптації товарного асортименту ТОВ «НЕСТЛЕ Україна» до специфіки українського ринку.
Для досягнення мети роботи розглянуто основні підходи до визначення теоретико-методологічних підходів до поняття глокалізації; досліджено глокалізацію як конкурентну стратегію компанії; проаналізовано особливості позиціювання продукції міжнародних компаній на глокальних ринках; розглянуто стратегічні вектори розвитку української галузі продуктів харчування; поведений аналіз конкурентних позицій досліджуваної компанії; досліджено глобальні та глокальні товарні стратегії корпорації Nestlé; визначено напрями підвищення ефективності глокального управління корпорації Nestlé на вітчизняному ринку. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The subject of the study is the implementation of global strategies by international companies on the domestic food market
The object of the research is "NESTLE Ukraine" LLC.
The purpose of the work is to investigate the current state of the implementation of the strategy of the transnational corporation Nestlé in the food market of Ukraine and to determine promising ways of its improvement, taking into account the realities of the local context.
Research methods. When preparing the work, general scientific methods, the method of analysis, statistics, comparison, classification, deduction and generalization were used.
The specificity of the work consists in a detailed analysis of the main approaches to determining the strategies of glocalization and glocal positioning of products; study of the current state and development trends of the Ukrainian brewing industry; analysis of global and glocal product strategies of "NESTLE Ukraine" LLC; substantiation of promising market segments and ways of adapting the product range of NESTLE Ukraine LLC to the specifics of the Ukrainian market.
To achieve the goal of the work, the main approaches to the definition are considered - the definition of theoretical and methodological approaches to the concept of glocalization; glocalization as a competitive strategy of the company was investigated; the peculiarities of the positioning of products of international companies on global markets are analyzed; strategic vectors of development of the Ukrainian food industry are considered; conducted analysis of competitive positions of the company under study; the global and glocal product strategies of the Nestlé corporation were investigated; directions for increasing the effectiveness of Nestlé Corporation's global management on the domestic market are determined. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
глобалізація |
uk |
dc.subject |
глокалізація, позиціювання |
uk |
dc.subject |
стратегія |
uk |
dc.subject |
харчова галузь |
uk |
dc.subject |
глобальний бренд |
uk |
dc.subject |
ринковий сегмент |
uk |
dc.subject |
globalization |
uk |
dc.subject |
glocalization |
uk |
dc.subject |
positioning |
uk |
dc.subject |
strategy |
uk |
dc.subject |
food industry |
uk |
dc.subject |
global brand |
uk |
dc.subject |
market segment |
uk |
dc.title |
Реалізація локальних стратегій міжнародними компаніями на вітчизняному ринку продуктів харчування |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |