Інституційний репозитарій ЗНУ

Реалізація локальних стратегій міжнародними компаніями на вітчизняному ринку продуктів харчування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ніколашина, Валерія Олексіївна
dc.date.accessioned 2024-06-12T07:41:36Z
dc.date.available 2024-06-12T07:41:36Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19383
dc.description Ніколашина В. О. Реалізація локальних стратегій міжнародними компаніями на вітчизняному ринку продуктів харчування : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. М. Григор’єв. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 64 с. uk
dc.description.abstract UA : Предметом дослідження є реалізація глокальних стратегій міжнародними компаніями на вітчизняному ринку продуктів харчування Об’єктом дослідження є ТОВ «НЕСТЛЕ Україна». Метою роботи є дослідити сучасний стан процесу реалізації стратегії глокалізації транснаціональної корпорації Nestlé на ринку харчових продуктів України та визначити перспективні шляхи його вдосконалення з урахуванням реалій локального контексту. Методи дослідження. При підготовці роботи використовувалися загальнонаукові методи, метод аналізу, статистики, порівняння, класифікації, дедукції та узагальнення. Специфіка роботи полягає у детальному аналізі основних підходів до визначення стратегій глокалізації та глокального позиціювання продукції; дослідженні поточного стану та тенденцій розвитку української галузі пивоваріння; аналізі глобальних та глокальних товарних стратегій ТОВ «НЕСТЛЕ Україна»; обґрунтуванні перспективних ринкових сегментів та шляхів адаптації товарного асортименту ТОВ «НЕСТЛЕ Україна» до специфіки українського ринку. Для досягнення мети роботи розглянуто основні підходи до визначення теоретико-методологічних підходів до поняття глокалізації; досліджено глокалізацію як конкурентну стратегію компанії; проаналізовано особливості позиціювання продукції міжнародних компаній на глокальних ринках; розглянуто стратегічні вектори розвитку української галузі продуктів харчування; поведений аналіз конкурентних позицій досліджуваної компанії; досліджено глобальні та глокальні товарні стратегії корпорації Nestlé; визначено напрями підвищення ефективності глокального управління корпорації Nestlé на вітчизняному ринку. uk
dc.description.abstract EN : The subject of the study is the implementation of global strategies by international companies on the domestic food market The object of the research is "NESTLE Ukraine" LLC. The purpose of the work is to investigate the current state of the implementation of the strategy of the transnational corporation Nestlé in the food market of Ukraine and to determine promising ways of its improvement, taking into account the realities of the local context. Research methods. When preparing the work, general scientific methods, the method of analysis, statistics, comparison, classification, deduction and generalization were used. The specificity of the work consists in a detailed analysis of the main approaches to determining the strategies of glocalization and glocal positioning of products; study of the current state and development trends of the Ukrainian brewing industry; analysis of global and glocal product strategies of "NESTLE Ukraine" LLC; substantiation of promising market segments and ways of adapting the product range of NESTLE Ukraine LLC to the specifics of the Ukrainian market. To achieve the goal of the work, the main approaches to the definition are considered - the definition of theoretical and methodological approaches to the concept of glocalization; glocalization as a competitive strategy of the company was investigated; the peculiarities of the positioning of products of international companies on global markets are analyzed; strategic vectors of development of the Ukrainian food industry are considered; conducted analysis of competitive positions of the company under study; the global and glocal product strategies of the Nestlé corporation were investigated; directions for increasing the effectiveness of Nestlé Corporation's global management on the domestic market are determined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject глобалізація uk
dc.subject глокалізація, позиціювання uk
dc.subject стратегія uk
dc.subject харчова галузь uk
dc.subject глобальний бренд uk
dc.subject ринковий сегмент uk
dc.subject globalization uk
dc.subject glocalization uk
dc.subject positioning uk
dc.subject strategy uk
dc.subject food industry uk
dc.subject global brand uk
dc.subject market segment uk
dc.title Реалізація локальних стратегій міжнародними компаніями на вітчизняному ринку продуктів харчування uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу