ZNU Institutional Repository

Збутова політика підприємства-імпортера ПАТ «Запоріжтрансформатор»

Show simple item record

dc.contributor.author Корзун, Віталій Валерійович
dc.date.accessioned 2024-06-12T07:50:31Z
dc.date.available 2024-06-12T07:50:31Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19387
dc.description Корзун В. В. Збутова політика підприємства-імпортера ПАТ «Запоріжтрансформатор» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Олійник. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 53 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єктом дослідження в роботі виступає ТОВ “Запоріжтрансформатор”, основним напрямком діяльності якого є виробництво та реалізація трансформаторів. Предмет дослідження – сукупність науково-обґрунтованих принципів, методів і підходів до реалізації збутової політики підприємства. Метою роботи є на основі оцінки ефективності збутової діяльності ТОВ «ЗТР» визначити шляхи оптимізації процесу збуту. У роботі використано описові, порівняльні, розрахункові, статистичні та аналітичні методи дослідження. Для розкриття теми дослідження необхідно вирішити наступні завдання: - визначити сутність та методи збутової діяльності підприємства; - визначити стратегії збуту та їх особливості; - дослідити підходи до управління збутом в системі менеджменту міжнародного бізнесу; - дослідити сучасний стан та напрямки вдосконалення збутової політики підприємства-імпортера ПАТ «Запоріжтрансформатор»; - надати загальну характеристику ПАТ «Запоріжтрансформатор» та його збутової політики ; - визначити ефективність збутової політики ПАТ “Запоріжтрансформатор”; - запропонувати напрямки вдосконалення збутової політики ПАТ “Запоріжтрансформатор”. Інформаційною базою слугували вітчизняні та зарубіжні видання, матеріали преси та фактичні дані, щодо діяльності ТОВ «ЗТР». uk
dc.description.abstract EN : The object of research in the work is "Zaporizhtransformator" LLC, whose main activity is the production and sale of transformers. The subject of the study is a set of scientifically based principles, methods and approaches to the implementation of the company's sales policy. The purpose of the work is to determine the ways to optimize the sales process based on the assessment of the effectiveness of the sales activity of ZTR LLC. The work uses descriptive, comparative, calculation, statistical and analytical research methods. To reveal the research topic, the following tasks must be solved: - to determine the essence and methods of the enterprise's sales activity; - determine sales strategies and their features; - investigate approaches to sales management in the management system of international business; - to investigate the current state and directions for improvement of the sales policy of the importing enterprise "Zaporizhtransformator" PJSC; - provide a general description of PJSC "Zaporizhtransformator" and its sales policy; - to determine the effectiveness of the sales policy of PJSC "Zaporizhtransformator"; - to propose directions for improving the sales policy of PJSC "Zaporizhtransformator". The information base was served by domestic and foreign publications, press materials and factual data regarding the activities of LLC "ZTR". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject збут uk
dc.subject збутова політика uk
dc.subject трансформатор uk
dc.subject sales uk
dc.subject sales policy uk
dc.subject transformer uk
dc.title Збутова політика підприємства-імпортера ПАТ «Запоріжтрансформатор» uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics