Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування маркетингових конкурентних стратегій підприємства в умовах ринку (на прикладі ПП «ПанМатрас»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ганцовський, Олексій Андрійович
dc.contributor.author Ганцовский, Алексей Андреевич
dc.contributor.author Hantsovskyi, Oleksii Andriyovich
dc.date.accessioned 2016-04-07T10:28:54Z
dc.date.available 2016-04-07T10:28:54Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/193
dc.description Ганцовський О.А. Формування маркетингових конкурентних стратегій підприємства в умовах ринку (на прикладі ПП «ПанМатрас») [Електронний ресурс] : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра ; спец. : 8.03060101 - менеджмент організацій і адміністрування / О.А. Ганцовський ; ЗДІА ; наук. кер. Л.М. Швець. – Запоріжжя, 2016. - 120 с. uk
dc.description.abstract UA : В роботі було досліджено теоретико-методологічні засади маркетингових конкурентних стратегій підприємства, розроблено аналітико-дослідницькі виміри формування маркетингових конкурентних стратегій підприємства в умовах ринку (на прикладі ПП «ПанМатрас»), а також запропоновано напрями удосконалення маркетингових конкурентних стратегій підприємства на ПП «ПанМатрас» в умовах ринку uk
dc.description.abstract RU : В работе были исследованы теоретико-методологические основы маркетинговых конкурентных стратегий предприятия, разработаны аналитико-исследовательские измерения формирования маркетинговых конкурентных стратегий предприятия в условиях рынка (на примере ЧП ПанМатрас»), а также предложены направления совершенствования маркетинговых конкурентных стратегий предприятия на ЧП «ПанМатрас» в условиях рынка uk
dc.description.abstract EN : The paper was investigated theoretical and methodological principles of marketing competitive strategies of the company, developed analytical and research dimensions of formation of marketing competitive strategies of enterprises in the market (for example PE "PanMatras"), and suggests directions for improvement marketing competitive strategies on PE "PanMatras" in market conditions uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject конкурентні стратегії uk
dc.subject підприємство uk
dc.subject структура uk
dc.subject система uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject ринок uk
dc.subject організаційно-управлінська структура uk
dc.subject виробництво uk
dc.subject SWOT – аналіз uk
dc.subject ціна uk
dc.title Формування маркетингових конкурентних стратегій підприємства в умовах ринку (на прикладі ПП «ПанМатрас») uk
dc.title.alternative Формирование маркетинговых конкурентных стратегий предприятия в условия рынка (на примере ЧП «ПанМатрас») uk
dc.title.alternative Formation of competitive marketing strategies of the company in the market (for example PE “PanMatras”) uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу