UA : Кваліфікаційна робота: Удосконалення конкурентної стратегії
підприємства туристичного сервісу в умовах воєнного розвитку туристичної
галузі України (на прикладі ТОВ «Альф Туристичний оператор»): 72 сторінки,
10 таблиць, 3 рисунки, 5 формул. Перелік посилань нараховує 75 найменувань.
Об’єктом дослідження є управління конкурентоспроможністю на ТОВ
«Альф Туристичний оператор».
Метою кваліфікаційної роботи є пошук шляхів удосконалення
конкурентної стратегії ТОВ «Альф Туристичний оператор» в умовах воєнного
розвитку туристичної галузі України за рахунок розробки комплексу
оптимізаційних заходів.
Актуальність теми даної роботи обумовлена тим, що в умовах
трансформації туристичної галузі України, перед українськими туристичними
підприємствами постало завдання удосконалення власних конкурентних
стратегій, які будуть враховувати умови воєнного розвитку ринку туристичних
послуг країни.
Під час виконання роботи були розглянуті теоретичні аспекти розробки
конкурентних стратегій, проведена діагностика конкурентної стратегії ТОВ
«Альф Туристичний оператор» та запропоновані шляхи її удосконалення.
Розроблені в кваліфікаційній роботі удосконалення, після доопрацювання,
можливо використати для підвищення ефективності управління
конкурентоспроможністю на ТОВ «Альф Туристичний оператор» та на інших
підприємствах галузі.
EN : Qualification work: Competitive Strategy Improving of the Tourist Service
Enterprise in Wartime Conditions in Ukraine (on the example of "Alf Tourist
Operator" LLC): 72 pages, 10 tables, 3 figures, 5 formulas. The list of links includes
75 items.
The object of the study is the competitiveness management at "Alf Tourist
Operator" LLC.
The aim of the qualification work is to develop a set of optimization measures
to find ways to improve the competitive strategy of "Alf Tourist Operator" LLC in the
conditions of the military development of Ukraine's tourism industry.
This work is topical because, in the conditions of Ukraine's tourism industry
transformation, Ukrainian tourism enterprises have faced the task of improving their
own competitive strategies, which will take into account the conditions of the military
development of the country's tourist services market.
During the research, the theoretical aspects of the development of competitive
strategies were considered, a diagnosis of the competitive strategy of "Alf Tourist
Operator" LLC was carried out, and ways of its improvement were proposed.
After finalization, the improvements developed in the qualification work can be
used to increase the efficiency of competitiveness management at "Alf Tourist
Operator" LLC and at other enterprises in the industry.