Інституційний репозитарій ЗНУ

Психологічні особливості професійного вигорання педагогічних працівників в умовах війни

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ведмідь, Валерія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-06-20T06:13:34Z
dc.date.available 2024-06-20T06:13:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19448
dc.description Ведмідь В. А. Психологічні особливості професійного вигорання педагогічних працівників в умовах війни : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник В. В. Грандт. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 74 сторінках друкованого тексту, містить 8 малюнків, 10 таблиць, 7 додатків. Перелік посилань включає 60 джерел. Об'єкт дослідження: професійне вигорання особистості. У контексті соціально-економічних трансформацій, незважаючи на всі позитивні інновації, люди часто стикаються з втратою впевненості у стабільності власного соціального та матеріального положення, а також гарантій зайнятості. Вимоги ринку праці швидко змінюються. Відбуваються процеси подальшої вузької спеціалізації в професіях та інтеграції суміжних сфер. Також загострюється конкуренція за престижну і добре оплачувану роботу. Все це призводить до зростання психічної та емоційної напруги, пов’язаної із стресом на робочому місці. Тому набуває важливості здатність особистості ґнучко та адекватно реагувати на стресогенні фактори довкілля у професійному контексті, особливо в роботі в системі «людина-людина», де вимагається висока відповідальність і емоційне навантаження, існує потенційна небезпека переживань, пов’язаних із робочими ситуаціями, що підвищує ймовірність професійного стресу. Наукова новизна дослідження полягає у вивченні специфічних психологічних факторів, що впливають на професійне вигорання педагогічних працівників в умовах війни, аналіз взаємозв'язку між навантаженням, емоційним станом вчителів та їхньою професійною ефективністю в екстремальних умовах. Дослідження також зосереджується на ідентифікації психологічних механізмів адаптації до стресу, що може допомогти в розробці нових теоретичних підходів для кращого розуміння цього явища. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 74 pages of printed text, contains 8 figures, 10 tables, 7 appendices. The list of references includes 60 sources. Object of research: professional burnout of the personality. In the context of socio-economic transformations, despite all the positive innovations, people often face a loss of confidence in the stability of their own social and material situation, as well as employment guarantees. The demands of the labor market are changing rapidly. Processes of further narrow specialization in professions and integration of related fields are taking place. Competition for prestigious and well-paid jobs is also intensifying. All this leads to an increase in mental and emotional tension associated with workplace stress. Therefore, the ability of the individual to respond flexibly and adequately to stressful environmental factors in the professional context becomes important, especially in work in the "person-person" system, where high responsibility and emotional load are required, there is a potential danger of experiences related to work situations, which increases the likelihood of occupational stress. The scientific novelty of the study consists in the study of specific psychological factors that affect the professional burnout of pedagogical workers in wartime conditions, the analysis of the relationship between the workload, the emotional state of teachers and their professional effectiveness in extreme conditions. The research also focuses on the identification of psychological mechanisms of adaptation to stress, which can help in the development of new theoretical approaches to better understand this phenomenon. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject професійне вигорання uk
dc.subject педагогічні працівники uk
dc.subject професійна підтримка uk
dc.subject самопідтримка uk
dc.subject педагогічне середовище uk
dc.subject professional burnout uk
dc.subject teachers uk
dc.subject professional support uk
dc.subject self-support uk
dc.subject pedagogical environment uk
dc.title Психологічні особливості професійного вигорання педагогічних працівників в умовах війни uk
dc.title.alternative Psychological features of professional burnout of pedagogical workers in the conditions of war uk
dc.type Дипломна робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу