Інституційний репозитарій ЗНУ

Вплив секційних занять з плавання на виховання фізичних якостей школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Руденко, Таісія Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-03-25T14:27:45Z
dc.date.available 2020-03-25T14:27:45Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1944
dc.description Руденко Т. С. Вплив секційних занять з плавання на виховання фізичних якостей школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник В. В. Дорошенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 80 сторінок, 12 таблиць, 4 рисунка, 60 літературних посилань. Об’єкт дослідження – секційні заняття з плавання. Мета дослідження полягала у вивченні ефективності впливу секційних занять з плавання на показники фізичного розвитку та фізичної підготовленості школярів середнього шкільного віку. Методи дослідження – теоретичний аналіз і узагальнення науково – методичних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент, визначення показників фізичного розвитку, визначення показників фізичної підготовленості, методи математичної статистики. Визначено, що найбільший відсоток приросту у дівчаток експериментальної групи у показниках проби Генче (12,00%) і проби Штанге (11,22%), найменший – у показниках артеріального тиску (АТс – 1,85%, АТд – 2,62%). Найбільший відсоток приросту показників фізичної підготовленості у дівчаток експериментальної групи спостерігається у показниках підтягуванні у висі (60,93%) та нахилу вперед із положення сидячи (94,28%). Найменший у показнику біга на 1000 м контрольної групи (2,4%). У показниках фізичного розвитку та фізичної підготовленості дівчат експериментальної групи спостерігається позитивна динаміка, визначено достовірні відмінності за всіма показниками. uk
dc.description.abstract EN : Thesis – 80 pages, 12 tables, 4 figures, 60 literary references. The object of the study – section swimming lessons. The purpose of the study was to study the effectiveness of the impact of section sessions on swimming on the indicators of physical development and physical fitness of middle school students. Research methods – theoretical analysis and generalization of scientific and methodological sources on the topic of research, pedagogical observations, pedagogical experiment, determination of indicators of physical development, determination of indicators of physical fitness, methods of mathematical statistics. It was determined that the highest percentage of increase in girls of the experimental group in the parameters of the Genche sample (12.00%) and the Stange sample (11.22%), the lowest - in the indicators of blood pressure (ATs – 1.85%, ATd – 2.62% ). The highest percentage of increase in fitness in girls of the experimental group is observed in the indicators of lifting in the height (60,93%) and tilting forward from a sitting position (94,28%). The smallest in the run of 1000 m of control group (2.4%). In the indicators of physical development and physical fitness of the girls of the experimental group, there is a positive dynamics, significant differences in all indicators are identified. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject фізична підготовленість uk
dc.subject фізичний розвиток uk
dc.subject секційні заняття з плавання uk
dc.subject середній шкільний вік uk
dc.title Вплив секційних занять з плавання на виховання фізичних якостей школярів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу