ZNU Institutional Repository

Засоби атракції у друкованих медіа гендерного спрямування

Show simple item record

dc.contributor.author Плахова, Дар’я Олексіївна
dc.date.accessioned 2020-03-25T14:33:29Z
dc.date.available 2020-03-25T14:33:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1945
dc.description Плахова Д. О. Засоби атракції у друкованих медіа гендерного спрямування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. М. Плеханова. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра «Засоби атракції у друкованих медіа гендерного спрямування» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 63 джерела. Об’єкт дослідження: жіночі журнали «Pink», «Cosmopolitan», «Життя і жінка», «Viva!», «Joy» (за період січень-листопад 2019 року). Предмет дослідження: вербальні та візуальні засоби атракції у глянцевих виданнях «Pink», «Cosmopolitan», «Життя і жінка», «Viva!», «Joy». Мета роботи полягає у визначенні засобів привернення читацької уваги (вербальних і невербальних) у жіночих журналах «Pink», «Cosmopolitan», «Життя і жінка», «Viva!», «Joy». Для досягнення мети нашого дослідження необхідно вирішити такі завдання: 1) визначити основні підходи до розуміння поняття «атракція»; 2) проаналізувати прийоми, ефекти залучення уваги аудиторії; 3) дослідити особливості спеціалізованих видань для жіночої аудиторії; 4) проаналізувати прояви атракції на сторінках жіночих видань; 5) виявити ефективні механізми залучення уваги на конкретних журналістських матеріалах. Методи дослідження. У процесі дослідження для досягнення мети і вирішення поставлених завдань використано такі комплекс теоретичних основ (системний аналіз, порівняння, узагальнення та систематизація), емпіричних (спостереження) методів, моніторинг медіа та узагальнення отриманих данних. Теоретичну основу кваліфікаційної роботи магістра складають праці таких вчених: О. Богуславська, О. Орлик, А. Іванченко, А. Москаленко, А. Мудрик, О. Сушкова, М. Сухомлин, В. Шевченко, Т. Шевчук, О. Байбакова, Д. Бучинська та інші. Сфера застосування. Отримані теоретичні та експериментальні результати дослідження можуть бути використані під час навчання, тренінгів, розробок концепцій видань. uk
dc.description.abstract EN : Plakhovа D. Remedies in print media of gender orientation, Zaporizhzhia, 2019 The purpose of the work is to identify the means of attracting attention in women magazines, finding the right audience. The object of the study is to use the attraction in women's magazines «Pink», «Cosmopolitan», «Life and Woman», «Viva!», «Joy» (January-November 2019). To achieve this goal, we used the following methods: a set of theoretical foundations (system analysis, comparison, generalization and systematization), empirical (observation) methods, media monitoring and generalization of the data obtained. The practical significance of the results of the research: developments can be of interest to journalists, editors, psychologists. The obtained theoretical and experimental results of the research can be used during training, trainings, development of concepts of publications. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject атракція uk
dc.subject журнал uk
dc.subject гендер uk
dc.subject ЗМІ uk
dc.subject глянець uk
dc.subject періодичне видання uk
dc.subject засоби залучення уваги аудиторії uk
dc.subject attract uk
dc.subject journal uk
dc.subject gender uk
dc.subject media uk
dc.subject look uk
dc.subject periodic edition uk
dc.subject means of attraction uk
dc.title Засоби атракції у друкованих медіа гендерного спрямування uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics