ZNU Institutional Repository

Виховання швидкісних якостей учнів молодшого шкільного віку засобами футболу

Show simple item record

dc.contributor.author Юрченко, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-03-25T14:46:58Z
dc.date.available 2020-03-25T14:46:58Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1948
dc.description Юрченко Т. В. Виховання швидкісних якостей учнів молодшого шкільного віку засобами футболу : кваліфікаційна робота магістра спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник Є. О. Шкопинський. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота: 82 сторінок, 6 таблиць, 64 літературних джерела. Метою даного дослідження є обґрунтування ефективність впливу занять з футболу на розвиток швидкісних якостей у дітей молодшого шкільного віку. Об’єкт дослідження – процес фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку. Суб’єкт дослідження – учні молодшого шкільного віку. Методи дослідження – теоретичний аналіз і узагальнення науково-методичних джерел за темою дослідження, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент, методи визначення рівня розвитку швидкісних якостей, методи математичної статистики. Визначено, що заняття з футболу мають значний вплив на розвиток швидкісних якостей дітей молодшого шкільного віку. Так відносний приріст показників тесту «Біг на 15 м з місця, с» в учнів контрольної групи складав (-0,86)%, а експериментальної групи (-9,57)%; відносний приріст показників тесту «Біг на 15 м з ходу, с» учнів контрольної групи складав (-1,61)%, а експериментальної групи (-12,82)%; відносний приріст показників тесту «Ведення м’яча, обведення стійок та удар по воротах, с» учнів контрольної групи складав (-0,44)%, а експериментальної групи (-4,16)%; відносний приріст показників тесту «Стрибок з місця у довжину, см» учнів контрольної групи складав 1,39%, а експериментальної групи 8,45%. uk
dc.description.abstract EN : Thesis: 82 pages, 6 tables, 64 literary sources. The purpose of this study is to substantiate the effectiveness of the impact of football training on the development of speed in young children. The object of study is the process of physical education of young school children. The subject of the study is young schoolchildren. Research methods – theoretical analysis and generalization of scientific and methodological sources on the topic of research, pedagogical observations, pedagogical experiment, methods of determining the level of development of speed qualities, methods of mathematical statistics. It has been determined that football lessons have a significant impact on the development of high-speed qualities of young school children. Thus, the relative increase of the indicators of the test «Running for 15 m from a place, with» the students of the control group was (-0.86)%, and the experimental group (-9.57)%; the relative increase of indicators of the test «Run for 15 m from the course, with» students of the control group was (-1,61)%, and the experimental group (-12,82)%; the relative increase of the indicators of the test «Ball management, stroke of the racks and blow on the goal, with» students of the control group was (-0.44)%, and the experimental group (-4.16)%; the relative increase of the indicators of the test «Jump from a length in cm» of the students of the control group was 1.39%, and of the experimental group 8.45%. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject фізична підготовленість uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject футбол uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject швидкісні якості uk
dc.title Виховання швидкісних якостей учнів молодшого шкільного віку засобами футболу uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics