dc.contributor.author |
Христіч, Вероніка Антонівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-20T12:00:15Z |
|
dc.date.available |
2024-06-20T12:00:15Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19497 |
|
dc.description |
Христіч В. А. Візуальні елементи сторінки локального медіа в Instagram : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. А. Рогова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 61 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Назва теми: «Візуальні елементи сторінки локального медіа в Instagram».
Обсяг основної частини роботи: 27 сторінок.
Кількість використаних джерел – 18.
Мета роботи – проаналізувати мікромедіа «Nakarkali.media» у порівнянні
з іншими виданнями в українському сегменті Instagram, визначити елементи
візуального оформлення та методи подачі візуального контенту для медіа, що
існує виключно в соціальній мережі.
Для реалізації мети ми виконали такі завдання:
1) Визначити поняття мікромедіа в Instagram.
2) З’ясувати основні характерні особливості подачі інформації через
візуальне оформлення.
3) Виділити конкурентні маркери уваги та заохочення авдиторії, які
використовуються в дописах медіа.
4) Проаналізувати візуальні методи подачі інформаційного контенту.
5) Виявити різницю в поданні візуального контенту із традиційними
онлайн-медіа.
6) Проаналізувати застосовані види мультимедіа в самостійно
розробленому проєкті-мікромедіа.
Об’єкт дослідження: мікромедіа «Nakarkali.media».
Предмет дослідження: вимоги до візуального оформлення публікацій в
медіа, зокрема: типи мультимедіа, особливості дизайну, ознаки айдентики,
маркери уваги.
Формально-змістові характеристика проєкту. Творчий проєкт є
розробленим циклом інформаційних матеріалів, створених із застосуванням
мультимедійних особливостей новітнього виду онлайн-видань як мікромедіа, які
реалізовані виключно в соціальній мережі Instagram. Цикл складається із 90
матеріалів соціальної, культурної та політичної спрямованості до 200 – 500 слів,
або 8–10 інформаційних макетів. У публікаціях використовуються засоби
художньої обробки фотографії, диджитал візуалізації, монтування тексту в
4
межах макету, художнього відеомонтажу. Реалізований проєкт демонструє
залежність використання мультимедійних елементів від обраної тематики
матеріалу, авторського бачення та, зокрема, індивідуально розробленого стилю
видання, особливості сучасного оформлення текстових повідомлень в макетах,
створених під формат поширення інформації, характерний для мережі Instagram. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The Bachelor’s paper is dedicated to the analysis of the multimedia components
of micromedia on the social platform Instagram The purpose of the work is to analyze
the micromedia "Nakarkali.media" in comparison with other publications in the
Ukrainian segment of Instagram, to determine the elements of visual design and
methods of presenting visual content for media that exists exclusively in the social
network.
The object of the work is the micromedia «Nakarkali.media» and its multimedia
elements.
The main aim of the paper consists in.analyzing micromedia «Nakarkali.media»
in comparison with other publications in the Ukrainian segment of Instagram, to
determine the elements of visual design and methods of presenting visual content for
media that exists exclusively in the social network.
The analyzed topic is relevant because micromedia is a new type of online media
that is not popular in scientific journalistic discourse and does not have significant
research on the visual component of media created in social networks or any other
elements of such publications. Micromedia is a type of mass media that tends to
develop significantly due to the increasing popularity of social networks in recent
years, especially during times of war. In particular, it is an opportunity for journalists
to create their own media and implement the latest approaches to content creation.
The concept and characteristics of micromedia are little researched in the
Ukrainian scientific discourse; however, such media are currently actively developing
on the social network Instagram and have excellent unique features for publishing
content. Therefore, this work draws attention to this topic and the importance of its
coverage. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
мікромедіа |
uk |
dc.subject |
макет |
uk |
dc.subject |
Instagram |
uk |
dc.subject |
фотографія |
uk |
dc.subject |
візуальне оформлення |
uk |
dc.subject |
авдіовізуальні інструменти |
uk |
dc.subject |
мультимедіа |
uk |
dc.subject |
micromedia |
uk |
dc.subject |
layout |
uk |
dc.subject |
Instagram |
uk |
dc.subject |
photography |
uk |
dc.subject |
visual design |
uk |
dc.subject |
audiovisual tools |
uk |
dc.subject |
multimedia |
uk |
dc.title |
Візуальні елементи сторінки локального медіа в Instagram |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |