ZNU Institutional Repository

Telegram-канал як спосіб поширення спортивного контенту

Show simple item record

dc.contributor.author Мовшович, Давид Сергійович
dc.date.accessioned 2024-06-20T12:02:24Z
dc.date.available 2024-06-20T12:02:24Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19498
dc.description Мовшович Д. С. Telegram-канал як спосіб поширення спортивного контенту : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Т. А. Рогова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 36 с. uk
dc.description.abstract UA : Назва теми: «Telegram-канал як спосіб поширення спортивного контенту». Обсяг основної частини роботи: 22 сторінки. Кількість використаних джерел – 20. Мета роботи – створити телеграм-канал, який буде інформувати читачів про останні спортивні новини. Для досягнення мети дослідження ми виконали такі завдання: 1. Проаналізувати наявну джерельну базу. 2. Розробити стратегію та контент-план каналу «Третій тайм». 3. Провести аналіз найпопулярніших спортивних телеграм-каналів. 4. Дати загальну характеристику створеному каналу. Об’єкт дослідження: власний телеграм-канал «Третій тайм», створений на основі вивченого матеріалу. Перша публікація опублікована 27 травня. Усього проєкт налічує 35 публікації. Предмет дослідження: особливості ведення телеграм-каналу про спорт «Третій тайм». Формально-змістові характеристики проєкту. Творчий проєкт – спортивний телеграм-канал під назвою «Третій тайм». У ньому публікуються українські та світові новини найпопулярніших видів спорту. Окрім новин є інші рубрики, до кожної з якої був створений хештег. Список рубрик: аналітика, новини, інтерв’ю, нагороди. Усього було зроблено 35 публікацій, що за жанром відносяться до новин та аналітичних матеріалів. uk
dc.description.abstract EN : Title of the topic: «Telegram channel as a way to distribute sports content» The volume of the main part of the work: Number of sources used - 20 The purpose of the work is to create a Telegram channel that will inform readers about the latest sports news. To achieve the goal of the study, we performed the following tasks: 1. Analyse the existing source base. 2. To develop a strategy and content plan for the Third Time channel. 3. Analyse the most popular sports telegram channels. 4. To give a general description of the created channel. Object of study: there is an own telegram channel ‘Third Time’, created on the basis of the studied material. The first post was published on 27 May. In total, the project has 35 publications. The subject of the study: the peculiarities of running the Third Time sports telegram channel. Formal and content characteristics of the project. The creative project is a sports telegram channel called ‘Third Time’. It publishes Ukrainian and world news of the most popular sports. In addition to news, there are other sections, each of which has a hashtag. The list of sections includes analytics, news, interviews, and awards. In total, 35 publications were made in the genre of news and analytical materials. Structure of the work. The bachelor's thesis consists of an abstract, introduction, two chapters, conclusions and a list of references. The volume of the main work is 21 pages. The list of references includes 21 titles (set out on two pages). uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject спортивна журналістика uk
dc.subject телеграм uk
dc.subject медіа uk
dc.subject проєкт uk
dc.subject sports journalism uk
dc.subject telegram uk
dc.subject media uk
dc.subject project uk
dc.title Telegram-канал як спосіб поширення спортивного контенту uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics