Інституційний репозитарій ЗНУ

Оцінка комунікаційного менеджменту Запорізького національного університету

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Буличов, Захар Олексійович
dc.date.accessioned 2024-06-20T12:38:43Z
dc.date.available 2024-06-20T12:38:43Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19503
dc.description Буличов З. О. Оцінка комунікаційного менеджменту Запорізького національного університету : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. В. Маркова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 63 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: комплексна система комунікаційного менеджменту Запорізького національного університету, що включає в себе комунікаційні канали, контент та інформаційне наповнення, процеси комунікації, технології та інструменти. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти формування, впровадження та оцінки ефективності комунікаційного менеджменту ЗНУ. Мета роботи полягає в комплексному аналізі та вдосконаленні комунікаційних процесів в Університеті для забезпечення ефективної взаємодії з внутрішніми та зовнішніми стейкхолдерами. Під час дослідження було використано загальнонаукові та методи пізнання з використанням формальної логіки та методології системного підходу – при здійсненні теоретичного дослідження комплексу комунікацій та шляхів підвищення їх ефективності, теоретичного узагальнення ключових понять, термінів і висновків; методи аналізу (порівняльного, статистичного, графічного); методи обробки показників у динаміці. У представленій на захист роботі з’ясовано теоретичні засади управління системою внутрішніх комунікацій, розглянуто сутність комунікаційного менеджменту, комунікацій, їх типи, види, форми та значення, досліджено зміст і етапи процесу управління системою комунікацій в установі, визначено методичні підходи до оцінки якості комунікацій в організації та ефективність управління ними. Доведено, що дослідження ефективності комунікативного процесу є нерозв’язаною проблемою, яку намагаються дослідити і науковці, і практики. Проведено детальний аналіз існуючих комунікаційних каналів ЗНУ, включаючи веб-сайт, соціальні мережі, внутрішні портали та інші засоби комунікації. Вивчено і проаналізовано внутрішні комунікаційні процеси між адміністрацією, викладачами та студентами. На основі отриманих даних напрацьовано певні рекомендації щодо покращення комунікаційного менеджменту. uk
dc.description.abstract EN : The object of the study: the complex system of communication management of the Zaporizhia National University, which includes communication channels, content and information content, communication processes, technologies and tools. The subject of the study is the theoretical and practical aspects of the formation, implementation and evaluation of the effectiveness of the communication management of the ZNU. The purpose of the work is a comprehensive analysis and improvement of communication processes at the University to ensure effective interaction with internal and external stakeholders. During the research, general scientific and cognitive methods were used using formal logic and the methodology of the system approach - when conducting a theoretical study of the complex of communications and ways to increase their effectiveness, theoretical generalization of key concepts, terms and conclusions; methods of analysis (comparative, statistical, graphic); methods of processing indicators in dynamics. The work submitted for defense clarified the theoretical principles of management of the internal communications system, considered the essence of communication management, communications, their types, types, forms and meanings, investigated the content and stages of the process of managing the communications system in the institution, determined methodical approaches to assessing the quality of communications in organizations and their management efficiency. It has been proven that the study of the effectiveness of the communicative process is an unsolved problem that both scientists and practitioners are trying to investigate. A detailed analysis of the existing communication channels of ZNU, including the website, social networks, internal portals and other means of communication, was carried out. The internal communication processes between the administration, teachers and students were studied and analyzed. Based on the received data, certain recommendations for improving communication management were developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комунікаційний менеджмент uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject стратегія uk
dc.subject hr-брендинг uk
dc.subject communication management uk
dc.subject communication uk
dc.subject strategy uk
dc.subject hr branding uk
dc.title Оцінка комунікаційного менеджменту Запорізького національного університету uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу