Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування гуманних відносин між дітьми молодшого шкільного віку у танцювальному колективі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сіпко, Юлія Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-03-25T15:19:11Z
dc.date.available 2020-03-25T15:19:11Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1952
dc.description Cіпко Ю. О. Формування гуманних відносин між дітьми молодшого віку у танцювальному колективі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 100 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 100 с., 9 таблиць, 100 джерел, 3 додатки. Мета – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми та методи формування гуманних відносин між дітьми молодшого шкільного віку у танцювальному колективі. Об’єкт дослідження – процес формування гуманних відносин між дітьми молодшого шкільного віку. Предмет дослідження – зміст, форми та методи формування гуманних відносин між дітьми молодшого шкільного віку у танцювальному колективі. Завдання дослідження: 1. На основі психолого-педагогічної літератури розкрити вікові й індивідуальні особливості молодшого школяра як суб’єкта формування гуманних якостей. 2. Окреслити педагогічний потенціал хореографії та її вплив на розвиток ціннісної сфери особистості учня. 3. Визначити шляхи формування гуманних відносин у молодших школярів в танцювальному колективі. 4. Теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити програму формування гуманних відносин між дітьми молодшого шкільного віку у танцювальному колективі. uk
dc.description.abstract EN : The qualification work consists of introduction, 2 parts, conclusions, list of literature sources (81 items), and 3 addenda on 11 pages. The qualifying work volume is 100 pages long, 81 of them – main text. There are 9 tables. The qualifying work gives theoretical survey and describes the experimental research of the problem of the formation of humanistic relations between primary school aged children in the dance group. It defines the content, forms and methods of forming the relations. The difficulties of socio-pedagogical work with this category are highlighted. The research object: forming of humanistic relations between primary school aged children. The research subject: the content forms and methods of forming of humanistic relations between primary school aged children in the dance group. The research purpose: theoretical background and experimental verification of the content, forms and methods of the formation of humanistic relations between primary school aged children in the dance group. The research tasks are: 1. On the basis of psychological and pedagogical literature to define age-appropriate and individual features of a primary school child as the subject of the formation of humane qualities. 2. To reveal educational potential of choreography and its influence on the development of child’s identity values. 3. To define the ways of forming humanistic relations between primary school aged children in the dance group. 4. Theoretical background and experimental verification of the program on the formation of humanistic relations between primary school aged children in the dance group. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject танцювальний колектив uk
dc.subject хореографія uk
dc.subject гуманність uk
dc.subject гуманні відносини uk
dc.subject позашкільні заклади освіти uk
dc.subject dance group uk
dc.subject choreography uk
dc.subject humanity uk
dc.subject humanistic relations uk
dc.subject out-of-school educational institution uk
dc.title Формування гуманних відносин між дітьми молодшого шкільного віку у танцювальному колективі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу