ZNU Institutional Repository

Особистість на обкладинках зарубіжних журналів як засіб ідентифікації України

Show simple item record

dc.contributor.author Горбань, Луїза Валеріївна
dc.date.accessioned 2024-06-21T08:11:30Z
dc.date.available 2024-06-21T08:11:30Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19538
dc.description Горбань Л. В. Особистість на обкладинках зарубіжних журналів як засіб ідентифікації України : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Г. В. Микитів. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 45 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Особистість на обкладинках зарубіжних журналів як засіб ідентифікації України»: 45 стор., 39 додатків, 46 джерел. Мета кваліфікаційної роботи – дослідження засобів ідентифікації образу України на обкладинках зарубіжних журнальних видань крізь призму персоналій українців. Для досягнення мети необхідно виконати такі завдання: – обґрунтувати теоретичні засади журналу як типу друкованого видання; – описати елементи просторово-візуальної парадигми журнальних обкладинок; – схарактеризувати акцентуаційні засоби формування архітектоніки обкладинки журнального видання; – з’ясувати засоби ідентифікації образу України на обкладинках зарубіжних журналів крізь призму персоналій українців. Об’єктом дослідження стали обкладинки зарубіжних журналів «Time», «The Economist», «Der Spiegel», «Wprost», «The Week», «Elle», «Voque», на яких представлені образи українців під час широкомасштабного вторгнення рф в Україну (у період із 24.02.2022 р. до 31.01.2024 р.). Предмет дослідження: засоби ідентифікації образу України у структурі обкладинки зарубіжних журналів крізь призму особистостей українців. Методи дослідження: аналіз, синтез, дедукція, індукція, класифікація, порівняння, узагальнення, опис. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у виявленні засобів ідентифікації образу України в закордонних виданнях під час війни крізь зображення українських відомих осіб та атрибутику крани; досліджені компонентів обкладинок журналів, що сформує загальне уявлення про імідж України у світової спільноти та встановить релевантність висвітлення українських питань у друкованих медіа у міжнародній площині. Сфера застосування. Результати дослідження можуть бути використані при написанні рефератів, курсових, дипломних робіт студентів із спеціальності «Видавнича справа та редагування»; при підготовці до практичних занять із дисциплін «Вступ до фаху», «Основи видавничої справи та редагування», «Маркетингові стратегії у видавничій діяльності», «Редакційно-видавничий фах», «Газетно-журнальні та книжкові видання», «Дизайн друкованого видання», «Медіавиробництво», «Режисура та архітектоніка видання»; у практичній діяльності видавців, менеджерів видавничого бізнесу та маркетологів. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work of the bachelor "Personality on the covers of foreign magazines as a means of identifying Ukraine": 45 pages, 39 applications, 46 sources. The purpose of the qualification work is to study the means of identifying the image of Ukraine on the covers of foreign magazine publications through the prism of the personalities of Ukrainians. To achieve the goal, you must perform the following tasks: – justify the theoretical foundations of the journal as a type of printed publication; – describe the elements of the spatial-visual paradigm of magazine covers; – characterize accentuation means of forming the architectonics of the cover of a magazine publication; – find out the means of identifying the image of Ukraine on the covers of foreign magazines through the prism of the personalities of Ukrainians. The subject of the study was the covers of foreign magazines "Time," "The Economist," "Der Spiegel," "Wprost," "The Week," "Elle," "Voque," which presented the images of Ukrainians during the large-scale invasion of Russia in Ukraine (in the period from 24.02.2022 until 31.01.2024). Subject of research: means of identifying the image of Ukraine in the cover structure of foreign magazines through the prism of Ukrainian personalities. Research methods: analysis, synthesis, deduction, induction, classification, comparison, generalization, description. The scientific novelty of the qualification work is to identify the means of identifying the image of Ukraine in foreign publications during the war through images of Ukrainian famous faces and attributes of cranes; investigated the components of magazine covers, which will form a general idea about the image of Ukraine in the world community and establish the relevance of coverage of Ukrainian issues in print media in the international plane.Scope of application. The results of the study can be used in writing essays, term papers, theses of students in the specialty "Publishing and Editing"; in preparation for practical classes in the disciplines "Introduction to the Specialty," "Basics of Publishing and Editing," "Marketing Strategies in Publishing," "Editorial and Publishing Profession," "Newspaper and Magazine and Book Publications," "Design of the Printed Edition," "Media Production," "Directing and Architectonics of the Publication"; in the practice of publishers, publishing business managers and marketers. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject друковане видання uk
dc.subject журнал uk
dc.subject обкладинка uk
dc.subject образ uk
dc.subject Україна uk
dc.subject символ uk
dc.subject ідентифікація uk
dc.subject printed edition uk
dc.subject journal uk
dc.subject cover uk
dc.subject the Image uk
dc.subject Ukraine uk
dc.subject symbol uk
dc.subject identification uk
dc.title Особистість на обкладинках зарубіжних журналів як засіб ідентифікації України uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics