Інституційний репозитарій ЗНУ

Аналіз розвитку та тенденцій готельного, курортного та туристичного сервісу в Закарпатській області

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кононов, Олексій Миколайович
dc.date.accessioned 2024-06-21T11:20:45Z
dc.date.available 2024-06-21T11:20:45Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19576
dc.description Кононов О. М. Аналіз розвитку та тенденцій готельного, курортного та туристичного сервісу в Закарпатській області : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Д. А. Антонюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 48 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: «Аналіз розвитку та тенденцій готельного, курортного та туристичного сервісу в Закарпатській області»: 48 сторінок, 3 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань нараховує 28 найменування. Предмет дослідження: шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності торговельного підприємства. Об’єкт дослідження: рекламна діяльність торговельного підприємства. Мета роботи: розробка теоретико-методичних засад та практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності рекламної діяльності торговельного підприємства. Методи дослідження: описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, балансовий, метод статистичного аналізу, групування та узагальнення даних, експертних оцінок. Актуальність теми даної роботи полягає у тому, що реклама є одним із найважливіших інструментів маркетингових комунікацій, що використовується торговельними підприємствами для стимулювання збуту товарів і послуг. В умовах жорсткої конкуренції на ринку торговельні підприємства змушені постійно шукати шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності, щоб максимально використовувати рекламний бюджет і досягти поставлених маркетингових цілей. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: «Analysis of the development and trends of hotel, tourist and resort services in Zakarpattia region»: 48 pages, 3 tables, 1 figure. The list of references includes 28 titles. Subject of research: ways to improve the efficiency of advertising activities of a commercial enterprise. Object of research: advertising activity of a trading enterprise. Purpose: to develop theoretical and methodological foundations and practical recommendations for improving the efficiency of advertising activities of a trade enterprise. Research methods: descriptive, comparative, analytical, tabular, graphical, balance sheet, statistical analysis, grouping and generalization of data, expert opinions. The relevance of the topic of this work is that advertising is one of the most important tools of marketing communications used by commercial enterprises to stimulate the sale of goods and services. In a fiercely competitive market, commercial enterprises are forced to constantly look for ways to improve the efficiency of advertising activities in order to maximize the use of the advertising budget and achieve their marketing goals. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject система uk
dc.subject менеджмент uk
dc.subject конкуренція uk
dc.subject торгове підприємство uk
dc.title Аналіз розвитку та тенденцій готельного, курортного та туристичного сервісу в Закарпатській області uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу