ZNU Institutional Repository

Маркетингові стратегії «Видавництва Старого Лева»

Show simple item record

dc.contributor.author Конотоп, Роман Олександрович
dc.date.accessioned 2024-06-23T19:20:58Z
dc.date.available 2024-06-23T19:20:58Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19624
dc.description Коготоп Р. О. Маркетингові стратегії «Видавництва Старого Лева» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Н. В. Романюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 40 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Маркетингові стратегії «Видавництва Старого Лева»: 40 стор., 21 додаток, 37 джерел. Мета дослідження – виявлення особливостей маркетингової стратегії «Видавництва Старого Лева». Для досягнення мети потрібно виконати такі завдання: 1) окреслити дефініції понять «маркетинг» та «маркетингова стратегія»; 2) виділити складові маркетингової стратегії; 3) дослідити маркетингові стратегії «Видавництва Старого Лева»; 4) виявити особливості маркетингової стратегії аналізованого видавництва. Об'єктом дослідження є маркетингова стратегія «Видавництва Старого Лева». Предметом – особливості маркетингової стратегії видавництва. Методи дослідження: аналіз, синтез, дедукція, індукція, класифікація, порівняння, узагальнення, опис. Новизна дослідження маркетингові стратегії полягає в тому, що зроблена спроба проаналізувати маркетингові стратегії «Видавництва Старого Лева» та виявити їхню особливість і можливість для подальшого розвитку компанії. Сфера застосування. результати аналізу маркетингових стратегій видавництва можуть бути застосовані для підвищення конкурентоспроможності видавничої продукції., а також можуть сприяти розвитку видавничої галузі, впровадженню інноваційних підходів у маркетингову діяльність видавництв. Результати дослідження можуть бути використані при написанні наукових робіт студентами із спеціальності «Журналістика». uk
dc.description.abstract EN : Qualification work of the bachelor "Marketing Strategies" of the Old Lion Publishing House: 40 pages, 21 applications, 37 sources. The purpose of the study is to identify the features of the marketing strategy of the Old Lion Publishing House. To achieve the goal, you need to perform the following tasks: 1) outline the definitions of the concepts of "marketing" and "marketing strategy"; 2) highlight the components of the marketing strategy; 3) investigate the marketing strategies of the Old Lion Publishing House; 4) identify the peculiarities of the marketing strategy of the analyzed publishing house. The object of the study is the marketing strategy of the Old Lion Publishing House. Subject - features of the marketing strategy of the publishing house. Research methods: analysis, synthesis, deduction, induction, classification, comparison, generalization, description. The novelty of the study of marketing strategies is that an attempt is made to analyze the marketing strategies of the "Old Lion Publishing House" and identify their feature and opportunity for the further development of the company. Scope of application. the results of the analysis of the publishing house's marketing strategies can be used to increase the competitiveness of publishing products, and can also contribute to the development of the publishing industry, the introduction of innovative approaches to the marketing activities of publishing houses. The results of the study can be used when writing scientific papers by students in the specialty "Journalism". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject маркетингова стратегія uk
dc.subject seo-просування uk
dc.subject google реклама uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject swot аналіз uk
dc.subject marketing uk
dc.subject marketing strategy uk
dc.subject seo-promotion uk
dc.subject google advertising uk
dc.subject social networks uk
dc.subject swot analysis uk
dc.title Маркетингові стратегії «Видавництва Старого Лева» uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics