ZNU Institutional Repository

Розробка заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції промислового підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Курочка, Олександр Сергійович
dc.date.accessioned 2024-06-24T07:00:59Z
dc.date.available 2024-06-24T07:00:59Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19629
dc.description Курочка О. С. Розробка заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції промислового підприємства : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. М. Гуржій. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 56 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: Розробка заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції промислового підприємства: 56 сторінка, 7 рисунків. Перелік використаних джерел нараховує 33 найменування. Актуальність теми даної роботи обумовлена тим, що в сучасних умовах для отримання довгострокових конкурених перваг підприємствам легкої промтивловості доцільно постійно підвищувати конкурентсопроможності своєї продукції, а це можливо за умови впровадження дієвої системи управління конкурентоспроможністю продукції. Об’єктом дослідження є система управління конкурентоспроможністю продукції ТОВ ВЗФ «МІДА». Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних основ управління конкурентоспроможністю продукції та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення її рівня. Методи дослідження – описовий, порівняльний, аналітичний, табличний, графічний, групування та узагальнення даних. Під час виконання кваліфікаційної роботи було розглянуто теоретичні основи управління конкуренстопромолжністю продукції промислового підприємства. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано конкурентоспроможність взуттєвої продукції ТОВ ВЗФ «МІДА», а також запропоновано заходи щодо її підвищення. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: Development of measures to increase the level of competitiveness of industrial enterprise products: 56 pages, 7 figures. The list of used sources includes 33 names. The relevance of the topic of this work is due to the fact that in modern conditions, in order to obtain long-term competitive advantages, it is advisable for enterprises of light industry to constantly increase the competitiveness of their products, and this is possible under the condition of the implementation of an effective product competitiveness management system. The object of the research is the system of managing the competitiveness of products of VZF "MIDA" LLC. The purpose of the qualification work is to study the theoretical foundations of product competitiveness management and to develop practical recommendations for increasing its level. Research methods are descriptive, comparative, analytical, tabular, graphic, grouping and generalization of data. During the performance of the qualification work, the theoretical foundations of managing the competitiveness of the industrial enterprise's products were considered. On the basis of theoretical material, the competitiveness of footwear products of VZF "MIDA" LLC was analyzed, and measures to increase it were proposed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject продукція uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject маркетингова стратегія uk
dc.subject взуттєва фабрика uk
dc.title Розробка заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції промислового підприємства uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics