ZNU Institutional Repository

Діагностика маркетингової діяльності ТОВ «СЕНСАР ГРУПП»

Show simple item record

dc.contributor.author Ільчук, Руслана Юріївна
dc.date.accessioned 2024-06-24T11:28:31Z
dc.date.available 2024-06-24T11:28:31Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19649
dc.description Ільчук Р. Ю. Діагностика маркетингової діяльності ТОВ «СЕНСАР ГРУПП» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Я. С. Дибчинська. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 50 с. uk
dc.description.abstract UA : У сучасних умовах конкурентного бізнесу ефективна маркетингова діяльність є важливим чинником успіху підприємства. Діагностика маркетингової діяльності стає необхідною для оцінки поточного стану і визначення напрямків подальшого розвитку. У даному рефераті проведено діагностику маркетингової діяльності ТОВ «СЕНСАР ГРУПП» з метою ідентифікації основних проблем і розробки рекомендацій щодо їх вирішення. Предметом дослідження є маркетингова діяльність суб’єкта ринку нерухомості на прикладі ТОВ «СЕНСАР ГРУПП». Метою цієї роботи є вивчення теоретичних та практичних аспектів маркетингової діяльності суб’єкта ринку нерухомості та визначення шляхів її удосконалення на прикладі «ТОВ «СЕНСАР ГРУПП». У результаті дослідження були виявлені наступні ключові аспекти: Аналіз маркетингової стратегії: Проведений огляд поточних маркетингових стратегій компанії, їх ефективності та відповідності стратегічним цілям. Оцінка маркетингових комунікацій: Аналіз засобів та каналів комунікації, використованих компанією для взаємодії зі споживачами. Аналіз конкурентного середовища: Визначення позиціонування компанії в порівнянні з конкурентами і виявлення конкурентних переваг. Оцінка продуктової стратегії: Дослідження асортименту продукції, її відповідність вимогам ринку та споживачів. На основі проведеної діагностики були запропоновані наступні рекомендації для ТОВ «СЕНСАР ГРУПП»: Підвищення ефективності маркетингової стратегії шляхом перегляду і уточнення стратегічних цілей. Вдосконалення комунікаційної політики компанії з метою підвищення взаємодії з клієнтами. Проведення додаткових досліджень ринку для адаптації продуктів до поточних потреб споживачів. У подальшому впровадження запропонованих рекомендацій допоможе підприємству покращити свою конкурентоспроможність і забезпечити стабільний розвиток на ринку. uk
dc.description.abstract EN : In today's competitive business environment, effective marketing activity is an important factor in the company's success. Diagnostics of marketing activity becomes necessary for assessing the current state and determining directions for further development. In this essay, a diagnosis of the marketing activity of SENSAR GROUP LLC was carried out in order to identify the main problems and develop recommendations for their solution. The subject of the research is the marketing activity of a real estate market entity, using the example of SENSAR GROUP LLC. The purpose of this work is to study the theoretical and practical aspects of the marketing activity of the real estate market entity and to determine the ways of its improvement using the example of SENSAR GROUP LLC. As a result of the research, the following key aspects were identified: Marketing strategy analysis: An overview of the company's current marketing strategies, their effectiveness and compliance with strategic goals. Evaluation of marketing communications: Analysis of means and channels of communication used by the company to interact with consumers. Analysis of the competitive environment: Determination of the company's positioning in comparison with competitors and identification of competitive advantages. Evaluation of the product strategy: Study of the range of products, its compliance with the requirements of the market and consumers. Based on the diagnostics, the following recommendations were proposed for SENSAR GROUP LLC: Increasing the effectiveness of the marketing strategy by reviewing and clarifying strategic goals. Improvement of the company's communication policy in order to increase interaction with clients. Conducting additional market research to adapt products to current consumer needs. Further implementation of the proposed recommendations will help the enterprise to improve its competitiveness and ensure stable development in the market. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетингова діяльність uk
dc.subject діагностика uk
dc.subject стратегія uk
dc.subject комунікації uk
dc.subject конкурентне середовище uk
dc.subject marketing activities uk
dc.subject diagnostics uk
dc.subject strategy uk
dc.subject communications uk
dc.subject competitive environment uk
dc.title Діагностика маркетингової діяльності ТОВ «СЕНСАР ГРУПП» uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics