ZNU Institutional Repository

Створення оригінал-макету брендбуку факультету журналістики Запорізького національного університету

Show simple item record

dc.contributor.author Антипенко, Аліна Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-06-25T08:42:05Z
dc.date.available 2024-06-25T08:42:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19677
dc.description Антипенко А. С. Створення оригінал-макету брендбуку факультету журналістики Запорізького національного університету : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник Г. В. Микитів. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 46 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота бакалавра «Створення оригінал-макету брендбуку факультету журналістики Запорізького національного університету»: 46 стор., 30 джерел. Мета дослідження – розробити оригінал-макет брендбуку факультету журналістики Запорізького національного університету. Для досягнення мети потрібно виконати такі завдання: 1. Окреслити визначення поняття «брендбук», його мету, функції та призначення. 2. Описати засоби популяризації товарів компаній. 3. Здійснити технічну розробку оригінал-макету брендбуку. 4. Розробити айдентику, рекламну та сувенірну продукцію факультету журналістики Запорізького національного університету. Об’єкт дослідження – брендбук факультету журналістики Запорізького національного університету. Предмет дослідження – особливості створення оригінал-макету брендбуку факультету журналістики Запорізького національного університету. Методи дослідження – аналіз: аналізу наукових та фахових джерел, стосуються розробки брендбуків, просування брендів, створенню айдентики, спостереження, який використовувався при спостереженні за іншими брендбуками. Наукова новизна дослідження роботи полягає у створенні оригінал-макету брендбуку факультету журналістики Запорізького національного університету для висвітлення корпоративного стилю факультету як бренду і популяризації навчання шляхом маркетингу; створення іміджу факультету і його закріплення в наукових та культурних колах Сфера застосування дослідження полягає в розробці брендбуку факультету, від якого можна буде відштовхуватись у подальшому просуванні факультету; створенні макетів рекламної продукції, які в подальшому можна буде друкувати. uk
dc.description.abstract EN : Bachelor's qualification work "Creation of the original layout of the brand book of the Faculty of Journalism of Zaporizhzhya National University": 46 pages, 30 sources. The purpose of the research is to develop the original layout of the brand book of the Faculty of Journalism of Zaporizhzhya National University. To achieve the goal, you need to complete the following tasks: 1. Outline the definition of the term "brand book", its purpose, functions and purpose. 2. Describe the means of promoting the company's products. 3. Carry out technical development of the original layout of the brand book. 4. To develop the identity, advertising and souvenir products of the Faculty of Journalism of Zaporizhzhya National University. The object of the study is the brand book of the Faculty of Journalism of the Zaporizhia National University. The subject of the research is the peculiarities of the creation of the original layout of the brand book of the Faculty of Journalism of Zaporizhzhya National University. Research methods - analysis: analysis of scientific and professional sources related to the development of brand books, brand promotion, identity creation, observation, which was used when observing other brand books. The scientific novelty of the research work consists in the creation of an original layout of the brand book of the Faculty of Journalism of Zaporizhzhya National University to highlight the corporate style of the faculty as a brand and popularize education through marketing; creation of the image of the faculty and its consolidation in scientific and cultural circles The scope of the research is the development of the brand book of the faculty, from which it will be possible to move forward in the further promotion of the faculty; creation of models of advertising products, which can be printed in the future. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject брендбук uk
dc.subject бренд uk
dc.subject айдентика uk
dc.subject фірмовий стиль uk
dc.subject логотип uk
dc.subject фірмові кольори uk
dc.subject фірмові шрифти uk
dc.subject оригінал-макет uk
dc.subject рекламна поліграфія uk
dc.subject сувенірна продукція uk
dc.subject brand book uk
dc.subject brand uk
dc.subject identity uk
dc.subject corporate identity uk
dc.subject logotype uk
dc.subject corporate colors uk
dc.subject branded fonts uk
dc.subject original layout uk
dc.subject advertising printing uk
dc.subject souvenir products uk
dc.title Створення оригінал-макету брендбуку факультету журналістики Запорізького національного університету uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics