Інституційний репозитарій ЗНУ

Взаємозв’язок самопрезентації в соціальних мережах та самооцінки у молоді

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бєлік, Яна Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-06-26T10:18:55Z
dc.date.available 2024-06-26T10:18:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19688
dc.description Бєлік Я. О. Взаємозв’язок самопрезентації в соціальних мережах та самооцінки у молоді : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Т. О. Бородулькіна. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту, 14 таблиць, 14 рисунків, 4 додатка. Перелік посилань включає 46 джерел. Об'єкт дослідження: самооцінка у молоді. На сучасному етапі розвитку цифрових технологій, соціальні мережі стали невід’ємною частиною життя молоді. На цих платформах вони створюють свої спільноти, обмінюються інформацією, а також активно займаються самопрезентацією, створюючи та підтримуючи свій образ перед іншими користувачами. Цей процес має суттєвий вплив на самооцінку, адже саме в цьому віковому періоді відбувається формування особистості, розвиток соціальних навичок та становлення ідентичності. Відображення себе у віртуальному просторі часто супроводжується прагненням відповідати певним стандартам, що може як позитивно, так і негативно впливати на самооцінку. З однієї сторони, позитивні відгуки можуть сприяти підвищенню впевненості в собі, формуванню позитивного образу себе. Однак, з іншої, критика або недостатня увага можуть призводити до зниження самооцінки, розвитку почуття неповноцінності та незадоволеності собою. Наукова новизна: виявлено, що адекватна самооцінка позитивно впливає на відтворення себе у соціальних мережах. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 72 pages of printed text, 14 tables, 14 figures, 4 appendices. The list of references includes 46 sources. Object of research: self-esteem among young people. At the current stage of development of digital technologies, social networks have become an integral part of young people's lives. On these platforms, they create their communities, exchange information, and also actively engage in self-presentation, creating and maintaining their image in front of other users. This process has a significant impact on self-esteem, because it is during this age period that personality formation, development of social skills, and identity formation take place. The reflection of oneself in the virtual space is often accompanied by the desire to meet certain standards, which can have both positive and negative effects on self-esteem. On the one hand, positive reviews can contribute to increasing self-confidence, forming a positive self-image. However, on the other hand, criticism or insufficient attention can lead to a decrease in self-esteem, the development of feelings of inferiority and dissatisfaction with oneself. Scientific novelty: it was found that adequate self-esteem has a positive effect on the reproduction of oneself in social networks. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject самооцінка uk
dc.subject самопрезентація uk
dc.subject оцінка образу себе uk
dc.subject соціальне порівняння uk
dc.subject self-esteem uk
dc.subject self-presentation uk
dc.subject self-image assessment uk
dc.subject social comparison uk
dc.title Взаємозв’язок самопрезентації в соціальних мережах та самооцінки у молоді uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу