ZNU Institutional Repository

Вплив сімейних стосунків на формування страхів в молодшому шкільному віці під час війни

Show simple item record

dc.contributor.author Гнатко, Діана Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-06-26T11:00:42Z
dc.date.available 2024-06-26T11:00:42Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19698
dc.description Гнатко Д. С. Вплив сімейних стосунків на формування страхів в молодшому шкільному віці під час війни : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. Д. Санакоєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 39 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 39 сторінках друкованого тексту, 3 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 24 джерела. Об’єктом роботи є страхи у дітей молодшого шкільного віку. Сьогодні в контексті політичних, економічних, соціокультурних змін, а особливо у зв’язку з початком війни в Україні у суспільстві збільшується значення психологічних знань, що визначають для людей можливість ефективного управління своєю поведінкою і станом. Також в соціумі спостерігається різноспрямований вплив, який надає стресогенний вплив на людину. Причинами психологічних основ переживання травматичної події в молодшому шкільному віці на сьогодні є війна. Реакція на стрес різна у кожної людини. У деяких проявляється депресія, вони стають замкнутими, остерігаються ровесників, не спілкуються з друзями, неговіркі, полохливі. Деякі виявляють стрес у формі агресивних спалахів, дратівливості, нездатності контролювати свою поведінку. Тому все більш актуальним стає психологічно грамотне протистояння численними стресорами. У зв'язку з цим актуальним завданням педагогіки і психології стає вивчення впливу сімейних стосунків на формування страхів в молодшому шкільному віці під час війни, які забезпечують формування їх психологічної і функціональної готовності до нових умов у зв’язку з подіями війни з метою успішного завершення освіти. Дитячі страхи, закріплені у психіці людини у ранньому віці, можуть позначитися негативно на подальшому психологічному та емоційному розвитку. Страхи є причиною виникнення неврозів та різних розладів, та за допомогою психолого-педагогічного дослідження дитячого страху, можливе проведення його корекції. Тому надзвичайно важливо не упустити момент для своєчасного звернення до фахівця для того, щоб вжити заходів у подоланні та корекції найбільш виражених страхів у дитини. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 39 pages of printed text, 3 tables, 1 figure. The list of references includes 24 sources. The object of the work is the fears of children of primary school age. Today, in the context of political, economic, socio-cultural changes, and especially in connection with the beginning of the war in Ukraine, the importance of psychological knowledge is increasing in society, which determines for people the possibility of effective management of their behavior and state. Also, in society, there is a multidirectional influence, which exerts a stressogenic effect on a person. The reasons for the psychological basis of experiencing a traumatic event in primary school age today are war. Each person's response to stress is different. Some show depression, they become withdrawn, wary of their peers, do not communicate with friends, reticent, shy. Some show stress in the form of aggressive outbursts, irritability, inability to control their behavior. Therefore, psychologically competent confrontation with numerous stressors is becoming more and more relevant. In connection with this, an urgent task of pedagogy and psychology becomes the study of the influence of family relations on the formation of fears in primary school age during the war, which ensure the formation of their psychological and functional readiness for new conditions in connection with the events of the war in order to successfully complete education . Children's fears fixed in a person's psyche at an early age can negatively affect further psychological and emotional development. Fears are the cause of the emergence of neuroses and various disorders, and with the help of a psychological and pedagogical study of children's fear, it is possible to correct it. Therefore, it is extremely important not to miss the moment for a timely appeal to a specialist in order to take measures to overcome and correct the most pronounced fears of a child. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject страхи uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject війна uk
dc.subject сімейні стосунки uk
dc.subject fears uk
dc.subject primary school age uk
dc.subject war uk
dc.subject family relations uk
dc.title Вплив сімейних стосунків на формування страхів в молодшому шкільному віці під час війни uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics