Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціально-педагогічна реабілітація дітей ВПО, що постраждали від війни

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Томілович, Кирил Михайлович
dc.date.accessioned 2024-06-27T08:30:24Z
dc.date.available 2024-06-27T08:30:24Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19767
dc.description Томілович К. М. Соціально-педагогічна реабілітація дітей ВПО, що постраждали від війни : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. Г. Лещенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічної реабілітації дітей ВПО, що постраждали від війни. Предмет дослідження: зміст, форми та методи соціально-педагогічної реабілітації дітей ВПО, що постраждали від війни. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати програму соціально педагогічної реабілітації дітей ВПО, що постраждали від війни. Для досягнення даної мети, нами були поставлені такі завдання: 1. Розкрити особливості функціонування дітей ВПО, що постраждали від воєнних дій. 2. Проаналізувати нормативно-правову базу щодо реабілітації дітей ВПО, що постраждали від війни. 3. Визначити сутність та зміст соціальної реабілітації ВПО, що постраждали від війни. 4. Виявити особливості соціально-педагогічної реабілітації дітей ВПО, що постраждали від війни. 5. Теоретично обґрунтувати програму соціально-педагогічної реабілітації дітей ВПО, що постраждали від війни. Методи дослідження: теоретичний аналіз джерел, систематизація, узагальнення, порівняння, опитування. Теоретичне значення роботи полягає в обґрунтуванні та систематизації сутності та змісту реабілітації дітей ВПО та дітей, що постраждали внаслідок воєнних конфліктів. Практичне значення роботи полягає у розробці соціально-педагогічної програми реабілітації дітей ВПО та дітей, що постраждали від війни. Галузь використання: центри соціальних служб, притулки (шелтери), заклади загальної середньої освіти, громадські організації, які надають допомогу ВПО. uk
dc.description.abstract EN : The qualifying work provides a comprehensive overview of the research topic, including the theoretical and practical aspects of socio-pedagogical rehabilitation of IDP children who have suffered from armed conflicts. Research object: the process of socio-pedagogical rehabilitation of internally displaced children (IDPs) who have suffered from armed conflicts and hostilities. Research subject: the content, forms, and methods of socio-pedagogical rehabilitation of IDPs who have suffered from armed conflicts and hostilities. Research goal: to theoretically substantiate a socio-pedagogical program for the successful socialization of internally displaced children. To achieve this goal, the following tasks were set: To reveal the peculiarities of functioning of IDP children who have suffered from armed conflicts. To analyze the normative-legal basis for the rehabilitation of IDP children who have suffered from armed conflicts. To define the essence and content of social rehabilitation of IDPs who have suffered from armed conflicts. To identify the peculiarities of socio-pedagogical rehabilitation of IDP children who have suffered from armed conflicts. To theoretically substantiate the program of socio-pedagogical rehabilitation of IDP children who have suffered from armed conflicts. Research methods: theoretical analysis of sources, systematization, generalization, comparison, survey. Part 1. “Theoretical Foundations of Socio-pedagogical Rehabilitation for IDPs Affected by War and Conflict”. While working on the first chapter, we worked with the theoretical justification of our program. This chapter delves into the unique characteristics of IDP children who have endured the trauma of war. It examines the psychological, emotional, and social impacts of armed conflict on their development and well-being. The chapter explores the challenges faced by these children in adapting to new environments, coping with loss and displacement, and rebuilding their sense of security. Part 2. “Content, Forms, and Methods of Socio-pedagogical Rehabilitation for IDP Children Affected by War and Armed Conflicts”. This chapter presents a comprehensive socio-pedagogical rehabilitation program tailored to the specific needs of IDP children affected by war and conflict. The program outlines a structured framework of interventions that address the various aspects of their well-being. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject реабілітація uk
dc.subject ВПО uk
dc.subject дитина, що постраждала внаслідок воєнних конфліктів uk
dc.subject посттравматичний стресовий розлад uk
dc.subject групи взаємодопомоги uk
dc.subject socialization uk
dc.subject rehabilitation uk
dc.subject IDPs uk
dc.subject child affected by armed conflict uk
dc.subject post-traumatic stress disorder uk
dc.subject support groups uk
dc.title Соціально-педагогічна реабілітація дітей ВПО, що постраждали від війни uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу