dc.contributor.author |
Мирошниченко, Ксенія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-27T11:12:09Z |
|
dc.date.available |
2024-06-27T11:12:09Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19777 |
|
dc.description |
Мирошниченко К. А. Стратегія рекламної діяльності ТОВ «САМСУНГ ЕЛЕКТРОНІКС Україна КОМПАНІ» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник К. В. Сухарева. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 48 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Об’єкт дослідження: теоретичні та практичні аспекти формування стратегії рекламної діяльності підприємства.
Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів організації роботи щодо формування стратегії рекламної діяльності підприємства.
Мета дослідження: визначення сутності та особливостей маркетингових підходів до формування стратегії рекламної діяльності підприємства в умовах висококонкурентного ринку, визначення цілей та недоліків стратегії рекламної діяльності ТОВ «САМСУНГ ЕЛЕКТРОНІКС Україна КОМПАНІ», розробка пропозицій щодо покращення стратегії рекламної діяльності підприємства.
Методи дослідження: теоретичне узагальнення та порівняння, статистичний аналіз, системний підхід формалізації та економіко-математичного моделювання.
В роботі студентом встановлено, що в рекламному процесі підприємство може використовувати рекламу для досягнення багатьох цілей, як економічних, так і неекономічних. Для цього розробляється рекламна програма, яка складається з 6 етапів. Здобувач проаналізував рекламну стратегію компанії. Встановлено, що рекламна стратегія підприємства є елементом комплексу планування і включає розробку текстової частини реклами та підбір рекламних носіїв. Успіх рекламної діяльності підприємства залежить від вибору правильної рекламної стратегії, що відображається на її майбутніх прибутках. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The object of the study: theoretical and practical aspects of the formation of the company's advertising strategy.
The subject of the study: a set of theoretical, methodical and practical aspects of the organization of work in relation to the formation of the company's advertising activity strategy.
The purpose of the research: determination of the essence and features of marketing approaches to the formation of the company's advertising strategy in the conditions of a highly competitive market, determination of the goals and shortcomings of the advertising strategy of SAMSUNG ELECTRONICS Ukraine COMPANY LLC, development of proposals for improving the company's advertising strategy.
Research methods: theoretical generalization and comparison, statistical analysis, systematic approach of formalization and economic-mathematical modeling.
In the student's work, it was established that in the advertising process, the enterprise can use advertising to achieve many goals, both economic and non-economic. For this, an advertising program is being developed, which consists of 6 stages. The acquirer analyzed the company's advertising strategy. It was established that the advertising strategy of the enterprise is an element of the planning complex and includes the development of the textual part of the advertisement and the selection of advertising media. The success of the company's advertising activity depends on choosing the right advertising strategy, which is reflected in its future profits. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
uk |
dc.subject |
стратегія рекламної діяльності |
uk |
dc.subject |
реклама |
uk |
dc.subject |
аналіз |
uk |
dc.subject |
ефективність |
uk |
dc.subject |
marketing activities |
uk |
dc.subject |
advertising strategy |
uk |
dc.subject |
advertising |
uk |
dc.subject |
analysis |
uk |
dc.subject |
efficiency |
uk |
dc.title |
Стратегія рекламної діяльності ТОВ «САМСУНГ ЕЛЕКТРОНІКС Україна КОМПАНІ» |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |