ZNU Institutional Repository

Діагностика маркетингової діяльності компанії ТЗОВ «ВІДЕНСЬКА КАВА»

Show simple item record

dc.contributor.author Швець, Марина Максимівна
dc.date.accessioned 2024-06-27T11:18:05Z
dc.date.available 2024-06-27T11:18:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19780
dc.description Швець М. М. Діагностика маркетингової діяльності компанії ТЗОВ «ВІДЕНСЬКА КАВА» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник К. В. Сухарева. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 49 с. uk
dc.description.abstract UA : Об’єкт дослідження: теоретичні та практичні аспекти діагностики маркетингової діяльності компанії. Предмет дослідження: сукупність теоретичних, методичних і практичних аспектів організації роботи щодо діагностики маркетингової діяльності компанії. Мета дослідження: визначення сутності та особливостей діагностики маркетингової діяльності компанії ТЗОВ «ВІДЕНСЬКА КАВА» в умовах висококонкурентного ринку кави в Україні, визначення цілей та недоліків маркетингової діяльності компанії ТЗОВ «ВІДЕНСЬКА КАВА», розробка пропозицій щодо вдосконалення маркетингової діяльності компанії. Методи дослідження: теоретичне узагальнення та порівняння, статистичний аналіз, системний підхід формалізації та економіко-математичного моделювання. В роботі студентом встановлено теоретичні аспекти сутності, принципів та інструментів маркетингової діяльності підприємства. Здобувач проаналізував методичні підходи діагностики маркетингової діяльності підприємства. Зроблено аналіз господарської діяльності компанії ТЗОВ «ВІДЕНСЬКА КАВА». Проведено діагностику маркетингової діяльності компанії ТЗОВ «ВІДЕНСЬКА КАВА» та розроблено пропозиції щодо її вдосконалення. uk
dc.description.abstract EN : Object of research: theoretical and practical aspects of diagnosis of the company's marketing activity. The subject of the study: a set of theoretical, methodical and practical aspects of the organization of work in relation to the diagnosis of the company's marketing activity. The purpose of the study: to determine the essence and peculiarities of the diagnosis of the marketing activity of the company "VIENNA COFFEE" LLC in the conditions of the highly competitive coffee market in Ukraine, to determine the goals and shortcomings of the marketing activity of the company "VIENNA COFFEE" LLC, to develop proposals for improving the company's marketing activities. Research methods: theoretical generalization and comparison, statistical analysis, systematic approach of formalization and economic-mathematical modeling. In the student's work, the theoretical aspects of the essence, principles and tools of the enterprise's marketing activity were established. The acquirer analyzed methodical approaches to diagnosing the marketing activity of the enterprise. An analysis of the economic activity of the company "VIENNA COFFEE" LLC was made. A diagnosis of the marketing activity of the company "VIENNA COFFEE" LLP was carried out and suggestions for its improvement were developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетингова діяльність uk
dc.subject діагностика uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject аналіз uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject marketing activity uk
dc.subject diagnostics uk
dc.subject competitiveness uk
dc.subject analysis uk
dc.subject efficiency uk
dc.title Діагностика маркетингової діяльності компанії ТЗОВ «ВІДЕНСЬКА КАВА» uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics