Інституційний репозитарій ЗНУ

Фізіологічні показники розвитку дітей шкільного віку із різними типами темпераменту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Усачова, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-03-25T19:16:36Z
dc.date.available 2020-03-25T19:16:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1979
dc.description Усачова Т. В. Фізіологічні показники розвитку дітей шкільного віку із різними типами темпераменту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 091 "Біологія" / наук. керівник Ю. В. Єщенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 66 с. uk
dc.description.abstract UA : В роботі 66 сторінки, 4 таблиці, 4 рисунка, було використано 58 літературних джерел, з них 15 на іноземній мові. Актуальність роботи полягає в тому, що у останні роки починають формуватися уявлення про “психофізіологічну конституцію”, в основі якої лежать теоретичні погляди про зв'язок темпераменту з основними біологічними процесами, особливостями фізіології нервової системи, фізичним станом, що зумовлює необхідність дослідження фізіологічних основ психосоматичних відносин і механізмів здорових людей з різними типологічними властивостями особистості. Об'єкт дослідження: фізіологічні особливості дітей із різним типом темпераменту. Предмет дослідження: показники фізичного розвитку дітей із різними типами темпераменту. Мета роботи полягає у вивченні фізіологічних показників розвитку дітей із різними типами темпераменту У роботі досліджено показники розвитку та рівень функціонування серцево-судинної системи дітей із різними типами темпераменту. Установлено, що фізичний розвитокдітей, які мають різний тип темпераменту суттєво не відрізняються, але діти із флегматичним та меланхолічним типами темпераменту, мають більш сприятливий рівень функціонування організму. Новизна роботи полягає в тому, що вперше досліджено взаємозвязок між показниками фізичного розвитку та рівенем функціонування серцево-судинної системи дітей шкільного віку із різними типами темпераменту, які є учнями Лежинського навчально-виховного комплексу. uk
dc.description.abstract EN : The work consist of 66 pages, 4 tables, 4 figures, 58 literature sources were used, 15 of them in a foreign language. The actuality of the work is that in recent years, the idea of a "psychophysiological constitution", based on theoretical views about the relationship of temperament with the basic biological processes, features of the physiology of the nervous system, physical condition, which necessitates the study of physiological foundations of psychological bases, are beginning to form. relationships and mechanisms of healthy people with different typological personality traits. Object of study: physiological features of children with different types of temperament Subject of study: indicators of physical development of children with different types of temperament. The goal of the work is to study the physiological indicators of the development of children with different types of temperament The development of the cardiovascular system and the level of functioning of the cardiovascular system of children with different types of temperament are investigated. It has been found that the physical development of children who have different types of temperament are not significantly different, but children with phlegmatic and melancholic types of temperament have a more favorable level of functioning of the body. The novelty of the work is that for the first time the indicators of development and the level of functioning of the cardiovascular system of school-age children with different types of temperament. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject темперамент uk
dc.subject показники розвитку uk
dc.subject діти шкільного віку uk
dc.subject індекс Піньє uk
dc.subject індекс Кердо uk
dc.title Фізіологічні показники розвитку дітей шкільного віку із різними типами темпераменту uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу