Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості діяльності кав’ярень у м. Запоріжжі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойко, Владислава Олексіївна
dc.date.accessioned 2024-07-02T08:30:16Z
dc.date.available 2024-07-02T08:30:16Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19856
dc.description Бойко В. О. Особливості діяльності кав’ярень у м. Запоріжжі : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" / наук. керівник Д. А. Люта. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 49 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 49 сторінок, 52 літературних посилання. Метою дослідження є вивчення особливостей діяльності кавʼярень у м.Запоріжжі. Обʼєкт дослідження – діяльність кав’ярень м.Запоріжжя. Предмет дослідження – коворкінги у кавʼярнях м. Запоріжжя. Для досягнення поставленої мети бакалаврського дослідження та вирішення поставлених завдань використали методи , такі як: теоретичний аналіз літературних джерел; узагальнення; систематизація; зіставлення . У ході дослідження було зʼясовано, що згідно з класифікацією, до закладів ресторанного господарства належать різні види кафе, які можуть бути повносервісними або спеціалізованими. Спеціалізація кафе здійснюється за такими ознаками: за видом страви, за видом напою, за видом організації дозвілля, за контингентом споживачів, за рівнем обслуговування. Кавʼярня є одним із різновидів кафе. Для виживання та розвитку кав’ярням необхідно своєчасно реагувати на зміни ринку и відповідно адаптувати свою діяльність, вчасно модифікувати асортимент продукції та послуг, вносити зміни в форму обслуговування, адаптувати збутову мережу, організаційну структуру тощо. За конкурентної ситуації на ринку підприємства не повинні концентрувати увагу тільки поточних проблемах, а и розробляти довгострокову стратегію для подальшого розвитку. кав’ярні є не тільки успішним бізнесом, але вони й мають сьогодні гігантський потенціал розвитку. Кавовий бізнес посідає друге місце в світі щодо обігу коштів після енергоносіїв, випереджаючи зброю і високі технології. Також це основа економіки для багатьох країн світу (більше 50-ти). Успіх нових закладів заснований не стільки на продажі напою, скільки на пропозиції атмосфери цікавої «просунутої», європеїзованої. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work - 49 pages, 52 literary references. The purpose of the study is to study the peculiarities of coffee shops in Zaporizhzhia. The object of the study is the activity of coffee shops in the city of Zaporozhye. The subject of the study is co-working spaces in coffee shops in Zaporizhzhia. Methods such as: theoretical analysis of literary sources were used to achieve the set goal of the bachelor's research and to solve the tasks. generalization; systematization; comparison. In the course of the research, it was found that according to the classification, various types of cafes, which can be full-service or specialized, belong to the establishments of the restaurant industry. Cafe specialization is carried out according to the following characteristics: according to the type of food, according to the type of drink, according to the type of organization of leisure, according to the number of consumers, according to the level of service. A coffee shop is one of the varieties of a cafe. In order to survive and develop, coffee shops need to respond to market changes in a timely manner and adapt their activities accordingly, timely modify the range of products and services, make changes in the form of service, adapt the sales network, organizational structure, etc. Under the competitive situation on the market, enterprises should not only focus on current problems, but also develop a long-term strategy for further development. coffee shops are not only a successful business, but they also have a huge development potential today. The coffee business ranks second in the world in terms of the circulation of funds after energy, ahead of weapons and high technologies. It is also the basis of the economy for many countries of the world (more than 50). The success of new establishments is based not so much on the sale of a drink, but on the offer of an interesting "advanced", Europeanized atmosphere. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject кафе uk
dc.subject кавярня uk
dc.subject коворкінг uk
dc.subject види коворкінгу uk
dc.subject кавовий бізнес uk
dc.title Особливості діяльності кав’ярень у м. Запоріжжі uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу