ZNU Institutional Repository

Розробка стратегії товарного менеджменту на зовнішніх ринках на прикладі ПрАТ «Запоріжвогнетрив»

Show simple item record

dc.contributor.author Каврін, Михайло Олегович
dc.date.accessioned 2024-07-03T07:45:18Z
dc.date.available 2024-07-03T07:45:18Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19869
dc.description Каврін М. О. Розробка стратегії товарного менеджменту на зовнішніх ринках на прикладі ПрАТ «Запоріжвогнетрив» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Є. В. Маказан. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 50 с. uk
dc.description.abstract UA : Предмет дослідження: розробка та формування стратегії товарного мендежменту ПрАТ «Запоріжвогнетрив» на зовнішніх ринках. Мета роботи – полягає в аналізі стратегії товарного менеджменту на ПрАТ «Запоріжогнетрив», його споживачів та конкурентів, з подальшим формуванням обгрунтування нової стратегії, адаптованої під існуючі умови зовнішніх ринків. Для досягнення поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: - розглянути сутнісні аспекти товарної стратегії та товарного менеджменту, їх структуру та мету, теоретичний спектр видів стратегій товарного менеджменту; - провести розгляд діяльності підприємства, зокрема його фінансового стану, характеру, обсягу та особливостей продукції, яка виробляється; - провести аналіз конкурентного середовища на внутрішніх і зовнішніх ринках із сегментацією ринків для визначення прямих конкурентів підприємства на зовнішніх ринках для підприємства «Запоріжвогнетив», - обгрунтування дій підприємства у відповідь на зміну конкурентного середовища в рамках товарного менеджменту і формування прототипу товарної стратегії «Запоріжвогнетрив» на основі аналізу споживачів та збуту. - формування шляхів до оптимізації товарного менеджменту та розгляд стратегії товарного менеджменту для виходу на зовнішні ринки. uk
dc.description.abstract EN : The subject of the study: development and formation of the strategy of product management of PJSC "Zaporozhogneupor" in external markets. The purpose of the work is to analyse the strategy of product management at Zaporozhogneupor, its consumers and competitors, with further formation of a new strategy adapted to the existing conditions of external markets. To achieve the goal, the following tasks must be solved: - to consider the essential aspects of product strategy and product management, their structure and purpose, the theoretical range of types of product management strategies; - to consider the activities of the enterprise, in particular its financial condition, nature, volume and characteristics of the products manufactured; - to analyse the competitive environment in the internal and external markets with market segmentation to determine the direct competitors of the enterprise in the external markets for the "Zaporozhgneupor" enterprise, - to substantiate the actions of the enterprise in response to changes in the competitive environment within the framework of product management and the formation of a prototype of the product strategy of Zaporozhogneupor based on the analysis of consumers and sales. - to formulate recommendations for optimisation of product management and consideration of the product management strategy for entering external markets. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject товарний менеджмент uk
dc.subject вогнетриви uk
dc.subject аналіз uk
dc.subject споживачі uk
dc.subject товарна стратегія uk
dc.subject конкуренти uk
dc.subject зовнішні ринки uk
dc.subject product management uk
dc.subject refractories uk
dc.subject analysis uk
dc.subject consumers uk
dc.subject product strategy uk
dc.subject competitors uk
dc.subject external markets uk
dc.title Розробка стратегії товарного менеджменту на зовнішніх ринках на прикладі ПрАТ «Запоріжвогнетрив» uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics