UA : Робота викладена на 46 сторінках друкованого тексту, містить 12 рисунків, 5 таблиць, 17 джерел, 1 додаток. Об'єкт роботи – проектування мобільних застосунків навчального призначення. Мета роботи: створення мобільного застосунку для вивчення хімії на платформі Android, з використанням сучасних технологій програмування, як Kotlin та Jetpack Compose, та принципів Material Design. Розробка такого за-стосунку була спрямована на підвищення інтерактивності та ефективності на-вчального процесу за допомогою використання інтерактивних елементів. Методи використані при виконанні роботи – аналіз прблеми створення та використання моб застосунків , розробка архітектурних рішень з викорис-танням патернів проектування програмного забезпечення, синтезування інте-рфейсу та процедур обробки даних засобами програмування на Kotlin. Застосунок був порівняний з іншими існуючими рішеннями, що дозво-лило виявити його особливості в плані користувацького досвіду та навчальної ефективності. Було створено повнофункціональний застосунок, який інтегрує інтерак-тивність в навчальний процес.
EN : The work is presented on 46 pages of printed text, 12 figures, 5 tables, 17 references, 1 annex. The object of the work – Designing mobile applications for educational purposes. Aim of the study: create a mobile application for studying chemistry on the Android platform, using modern programming technologies such as Kotlin and Jetpack Compose, and the principles of Material Design. The development of this application was aimed at enhancing the interactivity and efficiency of the learning process through the use of interactive elements. Methods used in the work – Analysis of the problem of creating and using mobile applications, development of architectural solutions using software design patterns, synthesis of the interface and data processing procedures using Kotlin programming tools. The application was compared with other existing solutions, which allowed the identification of its advantages in terms of user experience and educational efficiency. A fully functional application was created that integrates interactivity into the educational process.