ZNU Institutional Repository

Управління співпрацею з торгово-промисловими палатами при просуванні експортної продукції

Show simple item record

dc.contributor.author Борисенко, Олексій Олексійович
dc.date.accessioned 2024-07-03T10:21:21Z
dc.date.available 2024-07-03T10:21:21Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19878
dc.description Борисенко О. О. Управління співпрацею з торгово-промисловими палатами при просуванні експортної продукції : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. В. Томарева-Патлахова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 51 с. uk
dc.description.abstract UA : Дана робота присвячена вивченню управління співпрацею з торгово-промисловими палатами для просування експортної продукції, що є ключовим чинником розвитку економіки країни і має велике значення для підвищення конкурентоспроможності та ефективності міжнародної діяльності компаній. Об'єктом дослідження є управління співпрацею з торгово-промисловими палатами. Метою є аналіз підходів до цього управління для ефективного просування експортної продукції. Методи дослідження включають теоретичний аналіз, емпіричні методи, системний аналіз та синтез. Науковою новизною є аналіз сучасних підходів до управління співпрацею з торгово-промисловими палатами та рекомендації щодо підвищення її ефективності. Практичну цінність дана кваліфікаційна робота має для підприємств, що займаються експортом. Рекомендації, запропоновані в роботі, сприятимуть підвищенню ефективності співпраці з палатами та забезпеченню успішного просування продукції на зовнішні ринки. Структура роботи охоплює вступ, теоретичний огляд, аналіз практики, висновки та рекомендації, та перелік використаних джерел. uk
dc.description.abstract EN : This study focuses on the management of cooperation with chambers of commerce and industry to promote export products, which is a key factor in the country's economic development and crucial for enhancing the competitiveness and efficiency of companies' international activities. The object of the research is the management of cooperation with chambers of commerce and industry. The goal is to analyze approaches to this management for effective promotion of export products. Research methods include theoretical analysis, empirical methods, system analysis, and synthesis. The scientific novelty lies in the analysis of modern approaches to managing cooperation with chambers of commerce and industry and recommendations for improving its effectiveness. The practical value of this thesis is for companies engaged in export. The recommendations proposed in the study will help improve cooperation with chambers and ensure successful promotion of products in foreign markets. The structure of the work includes an introduction, theoretical review, practice analysis, conclusions and recommendations, and a list of references. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject торгово-промислова палата uk
dc.subject підприємство uk
dc.subject співпраця uk
dc.subject стратегія uk
dc.subject експорт uk
dc.subject chamber of commerce uk
dc.subject enterprise uk
dc.subject cooperation uk
dc.subject strategy uk
dc.subject export uk
dc.title Управління співпрацею з торгово-промисловими палатами при просуванні експортної продукції uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics