ZNU Institutional Repository

Застосування технологій доповненої реальності в освітніх проєктах

Show simple item record

dc.contributor.author Буднік, Елеонора Рітісівна
dc.date.accessioned 2024-07-04T09:48:22Z
dc.date.available 2024-07-04T09:48:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19889
dc.description Буднік Е. Р. Застосування технологій доповненої реальності в освітніх проєктах : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Н. Р. Полуектова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 43 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 43 сторінках друкованого тексту, містить 25 рисунків, 15 джерел, 4 додатки. Об’єкт дослідження – технологія доповненої реальності. Мета роботи: дослідження технологій доповненої реальності та розробка навчального застосунку з доповненою реальністю для вивчення англійської мови. Метод дослідження – аналітичний, порівняльний, класифікаційний. Аналітичним методом досліджено технології застосування доповненої реальності. Програмні продукти та бібліотеки для реалізації доповненої реальності проаналізовано шляхом порівняння. Технології згруповано за їхніми ознаками методом класифікації. Для виконання мети реалізовані наступні завдання: вивчення сутності та області застосування технологій доповненої реальності; вивчення інструментарію створення систем доповненої реальності; розробка власного програмного забезпечення для підвищення ефективності освіти з використанням технологій доповненої реальності; тестування розробленого програмного продукту. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 43 pages of printed text, 25 figures,15 references, 4 annexes. Object of the study – augmented reality technology. Aim of the study: research on augmented reality technologies and development of an educational application with augmented reality for learning English. The methods of research are analytical, comparative, classification. Augmented reality application technologies were studied using an analytical method. Software products and libraries for the implementation of augmented reality were analyzed by comparison. Technologies were grouped according to their features by the classification method. To fulfill the aim, the following tasks were implemented: studying the essence and scope of application of augmented reality technologies; study of tools for creating augmented reality systems; development of own software to increase the effectiveness of education using augmented reality technologies; testing of the developed software product. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інформаційні технології uk
dc.subject освіта uk
dc.subject AR uk
dc.subject UNITY uk
dc.subject VUFORIA uk
dc.subject 3D uk
dc.title Застосування технологій доповненої реальності в освітніх проєктах uk
dc.title.alternative Application of augmented reality technologies in educational projects uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics