Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Крикунов, Роман Дмитрович | |
dc.date.accessioned | 2024-07-04T10:51:26Z | |
dc.date.available | 2024-07-04T10:51:26Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19900 | |
dc.description | Крикунов Р. Д. Розробка рольової відеогри за допомогою рушія Unreal Engine : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Г. М. Шило. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 61 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 61 сторінці друкованого тексту, містить 42 рисунки, 4 джерела, 12 додатків. Об’єкт дослідження – технічні можливості двигуна Unreal Engine для створення 2D платформерів, оптимізація продуктивності гри на Unreal Engine для досягнення стабільної швидкодії та мінімального обсягу пам'яті та вивчення можливостей різних методів управління персонажем у 2D платформерах. Мета роботи: розробка 2D платформеру з використанням рушія Unreal Engine, з метою дослідження можливостей цього рушія для створення ефективних та захоплюючих ігрових середовищ. Метод дослідження – було використано такі методи дослідження: аналіз існуючих 2D платформерів та можливостей використання Unreal Engine для створення; експериментальний метод: створення прототипів ігрових рівнів для вивчення ефективності різних інструментів та технік розробки у середовищі Unreal Engine; аналіз геймплею та взаємодії користувача з грою для виявлення сильних та слабких сторін розробленого платформера. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 61 pages of printed text, 42 figures, 4 references, 12 annexes. Object of the study – technical capabilities of the Unreal Engine for creating 2D platformers, optimizing the performance of a game on Unreal Engine to achieve stable performance and minimum memory usage, and study of the possibilities of different methods of character management in 2D platformers. Aim of the study: development of a 2D platformer using the Unreal Engine to explore the capabilities of this engine to create efficient and engaging gaming environments. Method of research – the following research methods were used: analysis of existing 2D platformers and the possibilities of using Unreal Engine for creation; experimental method: creating prototypes of game levels to study the effectiveness of various development tools and techniques in the Unreal Engine environment; analysis of gameplay and user interaction with the game to identify the strengths and weaknesses of the developed platformer. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | ігровий двигун | uk |
dc.subject | анімація персонажа | uk |
dc.subject | керування персонажем | uk |
dc.subject | оптимізація продуктивності | uk |
dc.subject | Unreal Engine | uk |
dc.title | Розробка рольової відеогри за допомогою рушія Unreal Engine | uk |
dc.title.alternative | Development of a role-playing video game using the Unreal Engine | uk |
dc.type | Робота бакалавра | uk |