Інституційний репозитарій ЗНУ

Розробка 2D гри "V-NIGHT:REBOOT" для мобільних пристроїв засобами Godot Еngine

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Саїфуль Іслам, Шаміль Халідович
dc.date.accessioned 2024-07-04T10:56:29Z
dc.date.available 2024-07-04T10:56:29Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19903
dc.description Саїфуль Іслам Ш. Х. Розробка 2D гри "V-NIGHT:REBOOT" для мобільних пристроїв засобами Godot Еngine : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Н. В. Матвіїшина. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 35 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 35 сторінках друкованого тексту, містить 4 рисунки, 22 джерел, 2 додатки. Об'єкт дослідження - процес розробки казуальних ігор. Предмет дослідження - ігри для мобільних пристроїв на двигуні Godot Engine. Методи дослідження: описовий, аналіз, експеримент. Основною метою кваліфікаційної роботи є розробка казуальної 2D гри для мобільних пристроїв засобами Godot engine. В рамках кваліфікаційної роботи створено повноцінний ігровий продукт - 2D гру, з використанням сучасних технологій та інструментів розробки. Для реалізації мети використано двигун для розробки гри Godot Engine, мову програмування GDScript, інтегровану в двигун Godot Engine для написання ігрової логіки. Отримані результати можуть бути цінними для розробників, які працюють над подібними ігровими проєктами, а також особливо корисні в контексті, де необхідно інтегрувати стратегічне планування, креативні підходи до вирішення проблем і захоплюючий геймплей. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 35 pages of printed text, 4 figures, 22 references, 2 annexes. Object of the study – the process of developing casual games. Subject of the study ‒ games for mobile devices on the Godot Engine. Methods of research: descriptive, analysis, experiment. Aim of the study: development of a casual 2D game for mobile devices using the Godot engine. As part of the qualification work, a full-fledged 2D game product was created using modern technologies and development tools. To achieve this goal, we used the Godot Engine game development engine, a GDScript programming language integrated into Godot Engine to write game logic. The findings can be valuable for developers working on similar game projects, and are especially useful in contexts where strategic planning, creative problem-solving, and addictive gameplay need to be integrated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject 2D гра uk
dc.subject дизайн-документ uk
dc.subject казуальна гра uk
dc.subject сцена гри uk
dc.subject GDSCRIPT uk
dc.subject GODOT ENGINE uk
dc.subject ігровий двигун uk
dc.title Розробка 2D гри "V-NIGHT:REBOOT" для мобільних пристроїв засобами Godot Еngine uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу