ZNU Institutional Repository

Розробка телеграм-бота для цифрового маркетингу

Show simple item record

dc.contributor.author Прошак, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-07-04T11:04:05Z
dc.date.available 2024-07-04T11:04:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/19905
dc.description Прошак Т. М. Розробка телеграм-бота для цифрового маркетингу : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Н. Р. Полуектова. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 64 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 64 сторінках друкованого тексту, містить 6 рисунків, 1таблицю, 5 джерел, 1 додаток. Об’єкт дослідження – цифрові інструменти підвищення ефективності маркетингу. Предмет дослідження: методи т інструменти створення телеграм-бота для підвищення ефективності маркетингу в організації. Мета роботи: проектування та розробка телеграм-бота для організації виробництва і збуту продукції, та більш ефективного задоволення потреб споживачів. Метод дослідження – опитування та спостереження (визначення потреб споживачів та проблем цифрового маркетингу); узагальнення (висновок, в чому проблема маркетингу, після вдалого спостереження); порівняння (для вибору інструментів). Результатами кваліфікаційної роботи є визначення проблем сучасного маркетингу та знаходження цифрових інструментів для підвищення ефективності маркетингу, зокрема за рахунок створення та впровадження телеграм-бота. Розроблений додаток може бути корисним споживачам та співробітникам підприємства, для якого він розроблявся, а, також інших підприємств ресторанного бізнесу. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 64 pages of printed text, 6 figures, 1 table, 5 references, 1 annex. The object of research is digital tools for improving marketing efficiency. The subject of research is methods and tools for creating a Telegram bot to enhance marketing effectiveness in an organization. The aim of the work is to design and develop a Telegram bot for production and sales organizations to better meet consumer needs. Research method: survey and observation (identifying consumer needs and digital marketing problems); generalization (conclusion on marketing issues after successful observation); comparison (for tool selection). The results of the thesis include identifying problems in modern marketing and finding digital tools to improve marketing efficiency, particularly through the creation and implementation of a Telegram bot. The developed application can be beneficial to consumers and employees of the enterprise for which it was developed, as well as other businesses in the restaurant industry. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject телеграм-бот uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject цифровий маркетинг uk
dc.subject Python uk
dc.subject Telegram API uk
dc.subject SQLite uk
dc.title Розробка телеграм-бота для цифрового маркетингу uk
dc.title.alternative Development of a Telegram bot for digital marketing uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics