Інституційний репозитарій ЗНУ

Розробка редактора шейдерів у реальному часі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузенний, Нікіта Сергійович
dc.date.accessioned 2024-07-12T10:08:53Z
dc.date.available 2024-07-12T10:08:53Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20009
dc.description Кузенний Н. C. Розробка редактора шейдерів у реальному часі : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник В. І. Заяц. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 75 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота представляє розробку редактора шейдерів у реальному часі який використовує OpenGL і Qt Framework. Шейдер – це програма одного із ступенів графічного конвеєра, що використовується в тривимірній графіці для визначення остаточних параметрів об'єкта чи зображення. Вони відповідають за генерацію візуальних ефектів. Основною метою є створення універсального та комплексного інструменту для програмування шейдерів, який не буде прив’язаний до конкретного програмного середовища, усуваючи значну проблему існуючих інструментів. Застосунок підтримує редагування різних типів шейдерів, у тому числі вершинних, фрагментних і геометричних шейдерів, забезпечуючи комплексне середовище розробки. А інтерфейс користувача інтуїтивно зрозумілий і доступний. Система використовує шаблон проектування Model-View-Controller (MVC), щоб забезпечити чітке розділення завдань, підвищуючи зручність обслуговування та масштабованість. За допомогою перелічених особливостей редактор шейдерів усуває обмеження існуючих інструментів. uk
dc.description.abstract EN : The qualification work presents the development of a real-time shader editor that uses OpenGL and the Qt Framework. A shader is a program of one of the stages of the graphics pipeline, used in 3D graphics to determine the final parameters of an object or image. They are responsible for generating visual effects. The main goal is to create a universal and comprehensive shader programming tool that will not be tied to a specific programming environment, eliminating a significant problem of existing tools. The application supports the editing of different types of shaders, including vertex, fragment and geometric shaders, providing a comprehensive development environment. And the user interface is intuitive and accessible. The system uses the Model-View-Controller (MVC) design pattern to provide a clear separation of tasks, increasing maintainability and scalability. With the help of the listed features, the shader editor eliminates the limitations of existing tools. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject Шейдери uk
dc.subject OpenGL uk
dc.subject сцена uk
dc.subject вершини uk
dc.subject візуалізація uk
dc.subject редактор шейдерів uk
dc.title Розробка редактора шейдерів у реальному часі uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу