ZNU Institutional Repository

Рекомендаційна система продажу товарів на основі колаборативної фільтрації

Show simple item record

dc.contributor.author Юрьєв, Володимир Вікторович
dc.date.accessioned 2024-07-12T11:13:55Z
dc.date.available 2024-07-12T11:13:55Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20020
dc.description Юрьєв В. В. Рекомендаційна система продажу товарів на основі колаборативної фільтрації : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник А. І. Безверхий. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 67 с. uk
dc.description.abstract UA : Колаборативна фільтрація є однією з провідних технологій, що дозволяє створювати персоналізовані рекомендації, враховуючи вподобання та поведінку користувачів. Це сприяє підвищенню задоволеності клієнтів, збільшенню обсягу продажів та лояльності до бренду. Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективної рекомендаційної системи продажу товарів на основі колаборативної фільтрації, яка здатна надавати користувачам персоналізовані пропозиції, збільшуючи їх задоволеність та покращуючи показники продажів. Практичне значення одержаних результатів полягає у створенні рекомендаційної системи, яка дозволяє надавати користувачам персоналізовані пропозиції, що сприяє підвищенню їх задоволеності та збільшенню обсягів продажів. Результати дослідження можуть бути використані для подальшого вдосконалення рекомендаційних систем у сфері електронної комерції. uk
dc.description.abstract EN : Collaborative filtering is one of the leading technologies that allows you to create personalized recommendations based on user preferences and behavior. This helps increase customer satisfaction, increase sales and brand loyalty. The goal of the qualification work is to develop an effective recommender system for the sale of goods based on collaborative filtering, which is able to provide users with personalized offers, increasing their satisfaction and improving sales performance. The practical significance of the obtained results lies in the creation of a recommender system that allows providing users with personalized offers, which contributes to increasing their satisfaction and increasing sales volumes. The results of the study can be used for further improvement of recommender systems in the field of electronic commerce. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject зекомендаційна система uk
dc.subject колаборативна фільтрація uk
dc.subject електронна комерція uk
dc.subject персоналізація uk
dc.title Рекомендаційна система продажу товарів на основі колаборативної фільтрації uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics