dc.contributor.author |
Юрьєв, Володимир Вікторович |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-12T11:13:55Z |
|
dc.date.available |
2024-07-12T11:13:55Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20020 |
|
dc.description |
Юрьєв В. В. Рекомендаційна система продажу товарів на основі колаборативної фільтрації : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник А. І. Безверхий. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 67 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Колаборативна фільтрація є однією з провідних технологій, що дозволяє
створювати персоналізовані рекомендації, враховуючи вподобання та поведінку
користувачів. Це сприяє підвищенню задоволеності клієнтів, збільшенню обсягу
продажів та лояльності до бренду.
Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективної рекомендаційної
системи продажу товарів на основі колаборативної фільтрації, яка здатна
надавати користувачам персоналізовані пропозиції, збільшуючи їх задоволеність
та покращуючи показники продажів.
Практичне значення одержаних результатів полягає у створенні
рекомендаційної системи, яка дозволяє надавати користувачам персоналізовані
пропозиції, що сприяє підвищенню їх задоволеності та збільшенню обсягів
продажів. Результати дослідження можуть бути використані для подальшого
вдосконалення рекомендаційних систем у сфері електронної комерції. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : Collaborative filtering is one of the leading technologies that allows you to create
personalized recommendations based on user preferences and behavior. This helps
increase customer satisfaction, increase sales and brand loyalty.
The goal of the qualification work is to develop an effective recommender system
for the sale of goods based on collaborative filtering, which is able to provide users
with personalized offers, increasing their satisfaction and improving sales performance.
The practical significance of the obtained results lies in the creation of a
recommender system that allows providing users with personalized offers, which
contributes to increasing their satisfaction and increasing sales volumes. The results of
the study can be used for further improvement of recommender systems in the field of
electronic commerce. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
зекомендаційна система |
uk |
dc.subject |
колаборативна фільтрація |
uk |
dc.subject |
електронна комерція |
uk |
dc.subject |
персоналізація |
uk |
dc.title |
Рекомендаційна система продажу товарів на основі колаборативної фільтрації |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |