ZNU Institutional Repository

Формування професійної компетентності соціального працівника в системі неформальної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Шевченко, Костянтин Русланович
dc.date.accessioned 2024-07-15T02:56:51Z
dc.date.available 2024-07-15T02:56:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20030
dc.description Шевченко К. Р. Формування професійної компетентності соціального працівника в системі неформальної освіти : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник І. Ю. Чайка. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 61 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження – теоретично обґрунтувати принципи, методи та фактори формування професійної компетентності соціального працівника в системі неформальної освіти. Об’єкт дослідження – процес фахової підготовки майбутніх соціальних працівників. Предмет дослідження – зміст, форми, методи та засоби формування професійної компетентності майбутніх соціальних працівників в системі неформальної освіти. Методи дослідження: аналіз, узагальнення, математичної обробки даних. Елементи наукової новизни одержаних результатів полягають спробі комплексного підходу оцінки інструментів неформальної освіти для підвищення кваліфікації та самоосвіти соціальних працівників, та можуть бути використані у якості підґрунтя подальших наукових пошуків. Дослідження містить аналіз формування професійної компетентності соціальних працівників та дослідження інструментів неформальної освіти як засобу підвищення кваліфікації та оптимізації професійної підготовки фахівців для системи соціального захисту населення. Прийоми неформальної освіти здатні суттєво сприяти підвищенню професійної компетентності. Обгрунтовані умови успішності підготовки соціального працівника методами неформальної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The qualification work consists of 68 pages, 6 figures, 1 table, 47 references. The purpose of the study is to theoretically substantiate the principles, methods and factors of forming the professional competence of a social worker in the nonformal education system. The object of the study is the process of professional training of future social workers. The subject of the study is the content, forms, methods and means of forming the professional competence of future social workers in the system of non-formal education. Research methods: analysis, generalization, mathematical data processing. The elements of scientific novelty of the results are an attempt to assess the tools of non-formal education for the professional development and self-education of social workers in an integrated approach and can be used as a basis for further research. The study includes an analysis of the formation of professional competence of social workers and a study of non-formal education tools as a means of professional development and optimization of professional training for the social protection system. The methods of non-formal education can significantly contribute to the improvement of professional competence. The conditions for successful training of a social worker using non-formal education methods are substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject неформальна освіта uk
dc.subject соціальний працівник uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject case-study uk
dc.subject тренінг uk
dc.subject non-formal education uk
dc.subject social worker uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject case-study uk
dc.subject training uk
dc.title Формування професійної компетентності соціального працівника в системі неформальної освіти uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics