dc.contributor.author |
Вінник, Дар’я Вадимівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-17T03:31:22Z |
|
dc.date.available |
2024-07-17T03:31:22Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20051 |
|
dc.description |
Вінник Д. В. Розробка брендового пакування косметичної продукції «DAVI» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 022«Дизайн» / наук. керівник О. А. Брянцев. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 71 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 71 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань
включає 52 джерел. Об’єкт дослідження:брендування у сфері косметології.
Предмет дослідження: розробка дизайн пакування косметологічної продукції.
Мета дослідження: розробити серію пакування бренду «DAVI»,
використовуючи естетику форми пакування, кольорової гами, подачі матеріалів,
шрифту та матеріалів текстури. Аналіз джерельної бази щодо поняття бренду,
косметики та упаковки, її історії та класифікації; дослідження тематики
брендового пакування у контексті сучасного дизайну, виявлення основних
складових дизайну косметичних продуктів; визначення етапів роботи над
дизайном упаковки : концепція, цільова аудиторія, аналіз ринку тощо; розробка
та візуалізація проекту. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 71 pages of printed text. The list of references
includes 52 sources. Research object: branding in the field of cosmetology. The
subject of the study: development of the design of the packaging of cosmetology
products. The purpose of the study: to develop a series of packaging for the «DAVI»
brand, using the aesthetics of the packaging form, color scheme, material
presentation, font and texture materials. Analysis of the source base regarding the
concept of brand, cosmetics and packaging, its history and classification; research on
the topic of brand packaging in the context of modern design, identifying the main
components of the design of cosmetic products; determination of stages of work on
packaging design: concept, target audience, market analysis, etc.; development and
visualization of the project. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
дизайн пакування |
uk |
dc.subject |
бренд |
uk |
dc.subject |
упаковка |
uk |
dc.subject |
graphic design |
uk |
dc.subject |
packaging |
uk |
dc.subject |
brand |
uk |
dc.title |
Розробка брендового пакування косметичної продукції «DAVI |
uk |
dc.type |
Робота бакалавра |
uk |