Інституційний репозитарій ЗНУ

Розробка брендового пакування косметичної продукції «DAVI

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вінник, Дар’я Вадимівна
dc.date.accessioned 2024-07-17T03:31:22Z
dc.date.available 2024-07-17T03:31:22Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20051
dc.description Вінник Д. В. Розробка брендового пакування косметичної продукції «DAVI» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 022«Дизайн» / наук. керівник О. А. Брянцев. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 71 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 71 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 52 джерел. Об’єкт дослідження:брендування у сфері косметології. Предмет дослідження: розробка дизайн пакування косметологічної продукції. Мета дослідження: розробити серію пакування бренду «DAVI», використовуючи естетику форми пакування, кольорової гами, подачі матеріалів, шрифту та матеріалів текстури. Аналіз джерельної бази щодо поняття бренду, косметики та упаковки, її історії та класифікації; дослідження тематики брендового пакування у контексті сучасного дизайну, виявлення основних складових дизайну косметичних продуктів; визначення етапів роботи над дизайном упаковки : концепція, цільова аудиторія, аналіз ринку тощо; розробка та візуалізація проекту. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 71 pages of printed text. The list of references includes 52 sources. Research object: branding in the field of cosmetology. The subject of the study: development of the design of the packaging of cosmetology products. The purpose of the study: to develop a series of packaging for the «DAVI» brand, using the aesthetics of the packaging form, color scheme, material presentation, font and texture materials. Analysis of the source base regarding the concept of brand, cosmetics and packaging, its history and classification; research on the topic of brand packaging in the context of modern design, identifying the main components of the design of cosmetic products; determination of stages of work on packaging design: concept, target audience, market analysis, etc.; development and visualization of the project. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дизайн пакування uk
dc.subject бренд uk
dc.subject упаковка uk
dc.subject graphic design uk
dc.subject packaging uk
dc.subject brand uk
dc.title Розробка брендового пакування косметичної продукції «DAVI uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу