ZNU Institutional Repository

Напрями удосконалення туристичної діяльності підприємства в умовах ринку (на прикладі ПП «MEMORU TOUR»)

Show simple item record

dc.contributor.author Печеник, Олександр Богданович
dc.contributor.author Печеник, Александр Богданович
dc.contributor.author Pechenyk, Oleksandr Bogdanovych
dc.date.accessioned 2016-04-07T11:12:43Z
dc.date.available 2016-04-07T11:12:43Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/201
dc.description Печеник, О.Б. Напрями удосконалення туристичної діяльності підприємства в умовах ринку (на прикладі ПП «MEMORU TOUR») [Електронний ресурс] : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра ; спец. : 8.030 601 01 - Менеджмент організацій та адміністрування (за видами економічної діяльності) / О.Печеник ; ЗДІА; наук. кер. В.Г. Воронкова. – Запоріжжя, 2016.- 155 с. uk
dc.description.abstract UA : В магістерській роботі розглянуто теоретичні основи управління туристичною діяльністю в умовах ринку, необхідність удосконалення маркетингової діяльності для підвищення ефективності туристичної діяльності. Значна увага приділяється формуванню концепції та розробці пропозицій щодо удосконалення туристичної діяльності приватного підприємства в умовах ринку. uk
dc.description.abstract RU : В магистерской работе рассмотрены теоретические основы управления туристической деятельностью в условиях рынка, необходимость усовершенствования маркетинговой деятельности для повышения эффективности туристической деятельности. Значительное внимание приделается формированию концепции и разработке предложений относительно усовершенствования туристической деятельности частного предприятия в условиях рынка. uk
dc.description.abstract EN : In the master's work are reviewed the theoretical foundations of human resources management, In the master's work the theoretical foundations of the management of the tourist activity in market conditions the need for improvement of marketing activities to enhance the effectiveness of tourism activities. Much attention is paid to the formation of concepts and the development of proposals for the improvement of tourist activity of private enterprise in market conditions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject туризм uk
dc.subject туристична діяльність uk
dc.subject управління туристичною діяльністю uk
dc.subject ринок uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject самореалізація uk
dc.subject управління маркетинговою діяльністю uk
dc.subject глобалізація uk
dc.title Напрями удосконалення туристичної діяльності підприємства в умовах ринку (на прикладі ПП «MEMORU TOUR») uk
dc.title.alternative Направления усовершенствования туристической деятельности предприятия в условиях рынка (на примере ЧП«MEMORU TOUR») uk
dc.title.alternative Directions of improvement of tourist activity in market conditions (for example PE MEMORU TOUR ") uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics