ZNU Institutional Repository

Інноваційний інформаційний продукт як засіб розвитку туристичної галузі

Show simple item record

dc.contributor.author Бєла, Крістіна Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-08-18T18:58:47Z
dc.date.available 2024-08-18T18:58:47Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20297
dc.description Бєла К. С. Інноваційний інформаційний продукт як засіб розвитку туристичної галузі : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Н. В. Маковецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 69 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 69 сторінок, 8 рисунків, 63 літературні джерела. Метою роботи є створення та просування тревел-блогу в Instagram. Мета кваліфікаційної роботи передбачає виконання таких завдань: - пояснити поняття тревел-блогерство та тревел-журналістика; - визначити роль тревел-блогерів у формуванні позитивного іміджу туристичних дестинацій; - розглянути стратегії просування тревел-блогерів у соціальних мережах; - встановити ключові можливості та переваги соціальної мережі Instagram для блогів; - провести аналіз конкурентного ринку та обґрунтування актуальності нового тревел-блогу в Instagram; - розробити концепцію авторського тревел-блогу travelll.children. Об’єкт дослідження: інформаційний інноваційний продукт в туристичній галузі Предмет дослідження: створення та просування блогу travelll.children в Instagram. Методи дослідження: індуктивний, описовий, аналітико-порівняльний, метод узагальнення. Основна частина роботи присвячена дослідженню веденню блогу, як найбільш гнучкої та універсальної форми онлайн-комунікації та аргументовано практичну користь тревел-блогу про подорожі з дітьми travelll.children, яка полягає в тому щоб стимулювати батьків закладати дитині уявлення наскільки величезний і різноманітний світ існує навколо неї, пояснювати, що вона є частиною цієї складної системи. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work – 69 pages, 8 figures, 63 literary sources. The purpose of the work is to create and promote a travel blog on Instagram. The purpose of the qualification work involves the following tasks: - explain the concepts of travel blogging and travel journalism; - determine the role of travel bloggers in forming a positive image of tourist destinations; - consider strategies for promoting travel bloggers in social networks; - establish the key features and advantages of the Instagram social network for blogs; - analyze the competitive market and justify the relevance of the new travel blog on Instagram; - to develop the concept of the author's travel blog travelll.children. Object of research: travel blogs in the modern information space. Research subject: creation and promotion of travelll.children blog on Instagram. Research methods: inductive, descriptive, analytical-comparative, generalization method. The main part of the work is devoted to the study of blogging as the most flexible and universal form of online communication and argues the practical benefit of the travel blog about traveling with children travelll.children, which is to stimulate parents to give the child an idea of how huge and diverse the world is around him. , to explain that it is part of this complex system. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject тревел-блог uk
dc.subject імідж дестинації uk
dc.subject концепція розвитку блогу uk
dc.subject інстаграм uk
dc.title Інноваційний інформаційний продукт як засіб розвитку туристичної галузі uk
dc.type Робота бакалавра uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics