Інституційний репозитарій ЗНУ

Роль та вплив тревел-блогінгу як інноваційного інформаційного продукту в розвитку туризму: аналіз тенденцій та перспективи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боровських, Олеся Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-08-19T09:29:00Z
dc.date.available 2024-08-19T09:29:00Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/20322
dc.description Боровських О. В. Роль та вплив тревел-блогінгу як інноваційного інформаційного продукту в розвитку туризму: аналіз тенденцій та перспективи : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник І. О. Чуєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2024. 55 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 2 таблиці, 55 сторінок, 50 літературних джерел. Метою кваліфікаційної роботи є визначення ролі та впливу тревел-блогінгу як інноваційного інформаційного продукту на розвиток туризму. У відповідності до поставленої мети передбачається виконання таких завдань: – схарактеризувати основні поняття та історію тревел-блогінгу. – визначити вплив тревел-блогінгу на туристичну галузь сьогодення, враховуючи вподобання мандрівників. – визначити перспективи розвитку та використання тревел-блогів для популяризації внутрішнього туризму в Україні. Об’єкт дослідження: вплив тревел-блогінгу на туристичну галузь. Предмет дослідження: тревел-блогери та тревел-блоги як інноваційний інструмент впливу на туристичну сферу. Методи дослідження: теоретичний аналіз літературних джерел, інтернет ресурсів та контенту тревел-блогерів, порівняльний метод, аналіз та метод системного підходу Основна частина роботи присвячена характеристиці такого інноваційного явища для реклами та популяризації туристичних дестинацій як тревел-блогінг. Вивченню даного явища, його історію, тенденції та тренди тревел-блогінгу у 2023 році та прогнозування майбутніх змін, дослідженню можливості використання тревел-блогінгу для популяризації внутрішнього туризму в Україні. uk
dc.description.abstract EN : The qualification work includes 2 tables, 54 pages, and 50 references. The purpose of the qualification work is to determine the role and impact of travel blogging as an innovative information product on tourism development. In accordance with this goal, the following tasks are expected to be performed: - to describe the basic concepts and history of travel blogging. - to determine the impact of travel blogging on the tourism industry today, taking into account the preferences of travellers. - to determine the prospects for the development and use of travel blogs to promote domestic tourism in Ukraine. Object of research: the impact of travel blogging on the tourism industry. Subject of the study: travel bloggers and travel blogs as an innovative tool for influencing the tourism industry. Research methods: theoretical analysis of literary sources, Internet resources and content of travel bloggers, comparative method, analysis and systematic approach The main part of the work is devoted to the characterisation of such an innovative phenomenon for advertising and popularisation of tourist destinations as travel blogging. The study of this phenomenon, its history, trends and tendencies of travel blogging in 2023 and forecasting of future changes, research of the possibility of using travel blogging to promote domestic tourism in Ukraine. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject внутрішній туризм uk
dc.subject туристична галузь uk
dc.subject туристична діяльність uk
dc.title Роль та вплив тревел-блогінгу як інноваційного інформаційного продукту в розвитку туризму: аналіз тенденцій та перспективи uk
dc.title.alternative The role and influence of travel blogging as an innovative information product in tourism development: analysis of trends and prospects uk
dc.type Робота бакалавра uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу