ZNU Institutional Repository

Формування творчого потенціалу майбутніх акторів у процесі професійної підготовки

Show simple item record

dc.contributor.author Щетнік, Марина Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-03-26T20:00:01Z
dc.date.available 2020-03-26T20:00:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2104
dc.description Щетнік М. В. Формування творчого потенціалу майбутніх акторів у процесі професійної підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 94 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 94 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблиця, 2 рисунка. Перелік посилань включає 67 джерел. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх акторів у навчальному закладі вищої освіти. Проблема формування творчого потенціалу майбутніх педагогів поки залишається висвітленою частково, існуючі роботи в даній галузі розкривають лише деякі шляхи вдосконалення підготовки студентів вищих навчальних закладів, однак бракує системних досліджень в наукових працях з проблеми підготовки майбутнього педагога як творчого спеціаліста, в яких би вивчалися специфічні прояви творчої активності в умовах музично-сценічної діяльності. В роботі проаналізовано теоретичні основи формування творчого потенціалу майбутніх акторів, розглянуто особливості професійної підготовки майбутніх акторів у закладі вищої освіти, проведено експериментальну перевірку методики формування творчого потенціалу майбутніх акторів. Наукова новизна полягає в уточненні змісту поняття «творчий потенціал актора», що поглиблює розуміння процесу виховання студентів закладу вищої освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 94 pages of printed text, contains 1 table, 2 figures. The list of references includes 67 sources. The object of the study: vocational training of future actors in higher education. The problem of creativity of future teachers remains to be covered in part, the existing works in this field reveal only some ways to improve the training of students of higher education, but there is a lack of systematic research in the scientific work on the problem of preparing a future teacher as a creative specialist, who would be a creative specialist activity in the conditions of musical and scenic activity. The theoretical bases of formation of creative potential of future actors are analyzed in the work, features of professional training of future actors in higher education institution are considered, experimental verification of the method of formation of creative potential of future actors is carried out. The scientific novelty is to clarify the content of the concept of "creative potential of the actor", which deepens the understanding of the process of education of students of higher education institutions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject творчість uk
dc.subject творчий потенціал uk
dc.subject творчий потенціал актора uk
dc.subject театральне мистецтво uk
dc.subject актор uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject педагогічна діяльність uk
dc.subject творча активність uk
dc.subject creativity uk
dc.subject creative potential uk
dc.subject creative potential of the actor uk
dc.subject theater art uk
dc.subject actor uk
dc.subject professional training uk
dc.subject pedagogical activity uk
dc.subject creative activity uk
dc.title Формування творчого потенціалу майбутніх акторів у процесі професійної підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics