ZNU Institutional Repository

Професійні особливості емоційного вигорання викладача закладу вищої освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Бідна, Вікторія Вікторівна
dc.date.accessioned 2020-03-27T04:45:41Z
dc.date.available 2020-03-27T04:45:41Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2105
dc.description Бідна В. В. Професійні особливості емоційного вигорання викладача закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 90 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 90 сторінках друкованого тексту, містить 6 таблиць, 1 рисунок. Перелік посилань включає 83 джерела. Об’єкт дослідження: емоційне вигорання. Актуальність дослідження синдрому вигорання викладачів закладу вищої освіти обумовлена тим, що від стану психологічного благополуччя педагога безпосередньо залежить ефективність його професійної діяльності. В роботі проаналізовано проблему емоційного вигорання викладача закладу вищої освіти, досліджено рівень вираженості емоційного вигорання у викладачів закладу вищої освіти, вивчено особистісні якості викладача та організаційні умови його професійної діяльності, визначено професійні особливості емоційного вигорання викладача закладу вищої освіти, розроблено рекомендації з попередження синдрому емоційного вигорання. Наукова новизна полягає в розширенні уявлень про емоційне вигорання викладача закладу вищої освіти та виявленні його професійних особливостей. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 90 pages of printed text, contains 6 tables, 1 figure. The list of references includes 83 sources. The object of the study: emotional burnout. The relevance of research on burnout syndrome for teachers of higher education institutions is due to the fact that the effectiveness of his professional activity depends directly on the teacher's psychological well-being. The problem of emotional burnout of a teacher of a higher education institution is analyzed in the work, the level of expressiveness of emotional burnout in the teachers of a higher education institution is investigated, the personal qualities of the teacher and organizational conditions of his professional activity are determined, the professional peculiarities of emotional burnout of a teacher are determined. . The scientific novelty is to expand ideas about the emotional burnout of a teacher of a higher education institution and to identify his / her professional characteristics. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject емоційне вигорання uk
dc.subject стрес uk
dc.subject професійний стрес uk
dc.subject стан психічного напруження uk
dc.subject педагогічна діяльність uk
dc.subject професіоналізм uk
dc.subject педагогічна майстерність uk
dc.subject emotional burnout uk
dc.subject stress uk
dc.subject occupational stress uk
dc.subject a state of mental stress uk
dc.subject pedagogical activity uk
dc.subject professionalism uk
dc.subject pedagogical skills uk
dc.title Професійні особливості емоційного вигорання викладача закладу вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics