Інституційний репозитарій ЗНУ

Психолого-педагогічна компетентність як фактор збереження та зміцнення професійного здоров’я вчителя

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кащенко, Олексій Андрійович
dc.date.accessioned 2020-03-27T04:57:28Z
dc.date.available 2020-03-27T04:57:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2110
dc.description Кащенко О. А. Психолого-педагогічна компетентність як фактор збереження та зміцнення професійного здоров’я вчителя : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 91 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 91 сторінки друкованого тексту, містить 7 таблиць, 3 рисунки. Перелік посилань включає 78 джерел. Об’єкт дослідження: процес збереження та укріплення професійного здоров'я вчителя. Актуальність роботи полягає в недостатній розробленості психолого-педагогічних засобів активізації особистісних резервів учителя, що сприяють збереженню й зміцненню його професійного здоров'я. В роботі проаналізовано наукові підходи до вивчення проблеми професійного здоров'я педагога, визначено особистісні характеристики (показники), що входять у структуру професійного здоров'я, обґрунтовано поняття психолого-педагогічної компетентності вчителя, проведено експериментальне дослідження впливу синдрому емоційного вигоряння на рівень професійного здоров'я вчителя. Наукова новизна полягає в розширенні поняття «психолого-педагогічна компетентність» учителя за рахунок введення компетентності в області здоров'я як компонента інтегральної характеристики особистості вчителя. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 91 pages of printed text, contains 7 tables, 3 figures. The list of references includes 78 sources. The object of the study: the process of preserving and strengthening the professional health of the teacher. The urgency of the work lies in the insufficient development of psychological and pedagogical means of activating the teacher's personal reserves, which contribute to the preservation and enhancement of his professional health. The paper analyzes the scientific approaches to the study of the problem of professional health of the teacher, defines the personal characteristics (indicators) that are part of the structure of professional health, substantiates the concept of psychological and pedagogical competence of the teacher, conducted an experimental study of the influence of emotional burnout syndrome on the level of professional health I'm a teacher. The scientific novelty is to broaden the concept of "psychological and pedagogical competence" of the teacher by introducing competence in the field of health as a component of the integral characteristic of the teacher's personality. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject здоров’я uk
dc.subject психологічне здоров’я uk
dc.subject синдром «емоційного вигоряння» uk
dc.subject стрес uk
dc.subject конфлікт uk
dc.subject психолого-педагогічна компетентність uk
dc.subject професійне здоров’я вчителя uk
dc.subject health uk
dc.subject psychological health uk
dc.subject emotional burnout syndrome uk
dc.subject stress uk
dc.subject conflict uk
dc.subject psychological and pedagogical competence uk
dc.subject occupational health of the teacher uk
dc.title Психолого-педагогічна компетентність як фактор збереження та зміцнення професійного здоров’я вчителя uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу