dc.contributor.author |
Лютенко, Тамара Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-27T04:59:28Z |
|
dc.date.available |
2020-03-27T04:59:28Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2111 |
|
dc.description |
Лютенко Т. В. Психолого-педагогічні аспекти становлення життєвого стилю студентської молоді : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020, 102 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 102 сторінках друкованого тексту, містить 8 таблиць, 2 рисунка. Перелік посилань включає 86 джерел. Об’єкт дослідження: життєвий стиль особистості. Актуальність роботи полягає в тому, що для юнацького віку найбільш актуальними є завдання соціального і особистісного самовизначення, пошуку власних форм соціального ствердження, вибору власних способів життєдіяльності, становлення індивідуальності. В роботі проаналізовано проблеми життєвого стилю особистості в юнацькому віці, проведено дослідження становлення життєвого стилю особистості юнацького віку, визначено загальні принципи психолого-педагогічного супроводу становлення життєвого стилю особистості студента. Наукова новизна полягає в тому, що розроблено модель життєвого стилю особистості студента, визначені його складові структурні компоненти. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 102 pages of printed text, contains 8 tables, 2 figures. The list of references includes 86 sources. The object of the study: the lifestyle of the individual. The urgency of work is that for adolescence the most urgent are the tasks of social and personal self-determination, the search for their own forms of social affirmation, the choice of their own ways of life, the formation of individuality. The paper analyzes the problems of life style of a person at a young age, researches the formation of a life style of a young person's age, defines the general principles of psychological and pedagogical support for the formation of a student's lifestyle. The scientific novelty is that a model of the student's lifestyle was developed, its constituent structural components were determined. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
життєвий стиль особистості |
uk |
dc.subject |
активність особистості |
uk |
dc.subject |
спрямованість особистості |
uk |
dc.subject |
тип життєвого стилю |
uk |
dc.subject |
особистісна зрілість |
uk |
dc.subject |
самовизначення |
uk |
dc.subject |
юнацький вік |
uk |
dc.subject |
психолого-педагогічний супровід |
uk |
dc.subject |
lifestyle of the personality |
uk |
dc.subject |
personality activity |
uk |
dc.subject |
personality orientation |
uk |
dc.subject |
type of lifestyle |
uk |
dc.subject |
personal maturity |
uk |
dc.subject |
self-determination |
uk |
dc.subject |
adolescence |
uk |
dc.subject |
psychological and pedagogical support |
uk |
dc.title |
Психолого-педагогічні аспекти становлення життєвого стилю студентської молоді |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |