Інституційний репозитарій ЗНУ

Психолого-педагогічні аспекти становлення життєвого стилю студентської молоді

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лютенко, Тамара Валеріївна
dc.date.accessioned 2020-03-27T04:59:28Z
dc.date.available 2020-03-27T04:59:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2111
dc.description Лютенко Т. В. Психолого-педагогічні аспекти становлення життєвого стилю студентської молоді : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки" / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020, 102 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 102 сторінках друкованого тексту, містить 8 таблиць, 2 рисунка. Перелік посилань включає 86 джерел. Об’єкт дослідження: життєвий стиль особистості. Актуальність роботи полягає в тому, що для юнацького віку найбільш актуальними є завдання соціального і особистісного самовизначення, пошуку власних форм соціального ствердження, вибору власних способів життєдіяльності, становлення індивідуальності. В роботі проаналізовано проблеми життєвого стилю особистості в юнацькому віці, проведено дослідження становлення життєвого стилю особистості юнацького віку, визначено загальні принципи психолого-педагогічного супроводу становлення життєвого стилю особистості студента. Наукова новизна полягає в тому, що розроблено модель життєвого стилю особистості студента, визначені його складові структурні компоненти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 102 pages of printed text, contains 8 tables, 2 figures. The list of references includes 86 sources. The object of the study: the lifestyle of the individual. The urgency of work is that for adolescence the most urgent are the tasks of social and personal self-determination, the search for their own forms of social affirmation, the choice of their own ways of life, the formation of individuality. The paper analyzes the problems of life style of a person at a young age, researches the formation of a life style of a young person's age, defines the general principles of psychological and pedagogical support for the formation of a student's lifestyle. The scientific novelty is that a model of the student's lifestyle was developed, its constituent structural components were determined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject життєвий стиль особистості uk
dc.subject активність особистості uk
dc.subject спрямованість особистості uk
dc.subject тип життєвого стилю uk
dc.subject особистісна зрілість uk
dc.subject самовизначення uk
dc.subject юнацький вік uk
dc.subject психолого-педагогічний супровід uk
dc.subject lifestyle of the personality uk
dc.subject personality activity uk
dc.subject personality orientation uk
dc.subject type of lifestyle uk
dc.subject personal maturity uk
dc.subject self-determination uk
dc.subject adolescence uk
dc.subject psychological and pedagogical support uk
dc.title Психолого-педагогічні аспекти становлення життєвого стилю студентської молоді uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу