ZNU Institutional Repository

Показники вищої нервової діяльності дітей шкільного віку із різним рівнем академічної успішності

Show simple item record

dc.contributor.author Штенгєлова, Ірина Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-03-27T11:21:22Z
dc.date.available 2020-03-27T11:21:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2121
dc.description Штенгєлова І. С. Показники вищої нервової діяльності дітей шкільного віку із різним рівнем академічної успішності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 091 "Біологія" / наук. керівник Є. Ю. Гороховський. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 61 с. uk
dc.description.abstract UA : Дана робота викладена на 61 сторiнках друкованого тексту, мiстить 4 таблицi. Список лiтератури включає 57 джерел. Об’єкт дослiдження – є показники вищої нервової діяльності учнів шкільного віку в залежності від успішності навчання. Метою роботи було вивчення кореляційних характеристик показників ВНД в залежності від академічної успішності навчання дітей. Методи дослiдження: методи оцінки успішності навчання, визначення властивостей короткочасної зорової пам’яті та функції уваги, методи математичної статистики, статистичнi. У результатi дослiдження встановлено, що учні з високим розвитком функціональної рухливості і сили нервових процесів характеризувались вищими показниками уваги та академічною успішністю, ніж учні з низькими властивостями нервових процесів. Новизна роботи. Отримано нові дані про кореляцію показників вищої нервової діяльності осіб шкільного віку (нейродинамічних функцій, функцій пам’яті та уваги та ін.) у залежності від академічної успішності навчання. Значущiсть роботи – результати дослiдження поширюють уявлення про вплив показників вищої нервової діяльності на успішність навчання. Завдяки цим дослiдженням виявлено зв’язки між показниками ФРНП, СНП та обсягом короткотривалої зорової пам’яті, функцій памяті та уваги достовірно корелюють в групі з високим рівнем академічної успішності Отриманi результати можуть бути використані шкільними вчителями та методистами в системі середньої школи. uk
dc.description.abstract EN : This work is outlined on 61 pages of printed text, contains 4 tables. References include 57 sources. The object of research is indicators of higher nervous activity of schoolchildren, depending on the success of their studies. The purpose of the work was to study the correlation characteristics of GNI indicators, depending on the academic success of children's education. Research methods: methods of evaluating the success of training, determining the properties of short-term visual memory and attention function, methods of mathematical statistics, statistical. The study found that students with high development of functional mobility and strength of nervous processes were characterized by higher attention rates and academic achievement than students with low properties of nervous processes. Novelty of work. New data on correlation of indicators of higher nervous activity of schoolchildren (neurodynamic functions, memory functions and attention, etc.) have been obtained, depending on the academic success of the study. The importance of work - the results of the study extend the idea of the impact of higher nervous activity on the success of learning. These studies found associations between FRF, SNP, and short-term visual memory, memory, and attention were significantly correlated in the high-achieving group. The results obtained can be used by school teachers and methodologists in the secondary school system. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject показники вищої нервової діяльності uk
dc.subject рівень успішності навчання uk
dc.subject функції пам’яті uk
dc.subject увага uk
dc.subject короткотривала зорова пам’ять uk
dc.title Показники вищої нервової діяльності дітей шкільного віку із різним рівнем академічної успішності uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics