Інституційний репозитарій ЗНУ

Чинники задоволеністю працею співробітників страхових компаній

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Берест, Євген Максимович
dc.date.accessioned 2020-03-27T14:45:33Z
dc.date.available 2020-03-27T14:45:33Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2134
dc.description Берест Є. М. Чинники задоволеністю працею співробітників страхових компаній : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Л. В. Спіцина. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 91 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 91 сторінці, 6 таблиць, 7 рисунків, 5 додатків. Перелік посилань включає 74 джерела. Об’єкт дослідження: рівень Задоволеності працею співробітників страхових компаній. задоволеність працею - це одна з важливих соціально-психологічних проблем,від якої залежить загальна задоволеність життям, та яка лежить в соціально-економічній площині. Як показують дослідження трудової діяльності, задоволеність працею є одним з важливих чинників підвищення продуктивності і ефективності праці робітників організацій. Зниження задоволеності власною працею негативно впливає на ефективність праці працівника, призводять до негативних наслідків в кадровому забезпеченні системи: фактам плинності кадрів, погіршення трудової і виробничої дисципліни, прогулів, фактами недбалого ставлення до праці та компанії в цілому. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає в тому, що через підвищення рівня задоволеності працею, керівництво може отримати задоволеного працівника,який прагне працювати саме в цій компанії в даному колективі, що приводить до налагоджування та систематизування процесу функціонування всієї організації в цілому. uk
dc.description.abstract EN : The work is outlined on 91 pages, 6 tables, 7 figures, 5 appendices. The list of links includes 74 sources. Object of study: the level of job satisfaction of employees of insurance companies. job satisfaction is one of the important socio-psychological problems on which overall life satisfaction depends and which lies in the socio-economic plane. According to studies of labor activity, job satisfaction is one of the important factors for improving the productivity and efficiency of workers of organizations. Reduced satisfaction with one's own work has a negative effect on the employee's work efficiency, and leads to negative consequences in the staffing of the system: the facts of staff turnover, the deterioration of labor and industrial discipline, absenteeism, the facts of negligent attitude to work and the company as a whole. The scientific novelty of the qualification work is that by increasing the level of job satisfaction, management can get a satisfied employee who wants to work in this company in this team, which leads to the establishment and systematization of the process of functioning of the whole organization as a whole.. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject задоволеність працею uk
dc.subject трудовий процес uk
dc.subject працівники uk
dc.subject колектив uk
dc.subject страхові компанії uk
dc.subject job satisfaction uk
dc.subject work process uk
dc.subject employees uk
dc.subject collective uk
dc.subject insurance companies uk
dc.title Чинники задоволеністю працею співробітників страхових компаній uk
dc.title.alternative Factors affecting the level of Job Satisfaction of the Employees of Insurance Companies uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу