Інституційний репозитарій ЗНУ

Інноваційні технології просування книжкової продукції: український та зарубіжний досвід

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Варбанська, Катерина Cергіївна
dc.date.accessioned 2020-03-27T15:01:05Z
dc.date.available 2020-03-27T15:01:05Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2140
dc.description Варбанська К. С. Інноваційні технології просування книжкової продукції: український та зарубіжний досвід : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник А. А. Кондрико. Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 61 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра «Інноваційні технології просування книжкової продукції: український та зарубіжний досвід» – основний текст – 61 сторінка. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 65 джерел. Об’єктом дослідження є українські та зарубіжні видавництва «Ранок», Hachette Livre, Grupa wydawnicza Foksal. Предмет дослідження – стратегії просування книг вітчизняного видавництва «Ранок», французького Hachette Livre та польського Grupa wydawnicza Foksal. Мета роботи полягає у визначенні специфіки застосування інноваційних технології просування книги як специфічного товару. Завдання: 1) проаналізувати науковий дискурс, у якому висвітлено особливості маркетингових стратегій, популяризації книги як товару на загальному ринку; 2) з’ясувати традиційні способи просування книжкової продукції; 3) дослідити нові підходи до просування книговидавничого продукту; 4) виявити спільні та відмінні риси промоції книг у вітчизняному та закордонному інформаційному полі; 5) визначити можливості соціальної мережі Facebook як платформи для поширення інформації про новинки видавництв «Ранок», «Hachette Livre», «Grupa wydawnicza Foksal». Методологічну і теоретичну основу кваліфікаційної роботи магістра складають наукові праці А. Бужбецької, С. Ілляшенка, С. Дайновської, І. Копистинської, Ф. Котлера, Ю. Мельник, Д. Оліфера, І. Павленко, М. Тимошика та ін. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що визначено й проаналізовано основні підходи до вибору маркетингових стратегій українського, французького та польського видавництв; розширено основні підходи до арсеналу засобів просування книговидавничої продукції; набуло подальшого розвитку вивчення впливу основних позиції маркетингу на залучення читацької аудиторії. Методи дослідження. Аналіз й синтез (для виявлення теоретичних засад та принципів просування книжкової продукції); спостереження та систематизація (при доборі маркетингових стратегій та їх класифікації), комплексно-аналітичний метод (при класифікації та виробленні ефективних методик стратегій просування). Також метод узагальнення і опису (під час формування висновків наукової розвідки). Метод порівнянь дозволив проаналізувати стан просування книг в Україні та за кордоном. Сфера застосування. Результати дослідження можуть бути використані у професійній діяльності сучасного видавця, дизайнера, рекламіста, верстальника; рекомендації щодо покращення ідентифікації видання допоможуть оптимізувати естетичність та упізнаваність фірмового стилю медіа. uk
dc.description.abstract EN : Varbanskaya K. Innovative technologies of book promotion: Ukrainian and foreign experience. Zaporizhzhya, 2019. The subject of study is the Ukrainian and foreign publishing houses "Morning", Hachette Livre, Grupa wydawnicza Foksal. The purpose of the work is to determine the specific application of innovative book promotion technology as a specific product. Research methods. Analysis and synthesis (to identify theoretical principles and principles of book promotion); observation and systematization (in the selection of marketing strategies and their classification), complex analytical method (in the classification and development of effective methods of promotion strategies). Also a method of generalization and description (when forming conclusions of scientific intelligence). The method of comparisons made it possible to analyze the state of promotion of books in Ukraine and abroad. The results of the reseach can be used in the professional work of a modern publisher, designer, advertiser, layout maker; Recommendations for improving the identity of the publication will help to optimize the aesthetics and awareness of the corporate identity of the media. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject видавництво uk
dc.subject інтернет uk
dc.subject інновації uk
dc.subject книга uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject просування uk
dc.subject реклама uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject читання uk
dc.subject publishing uk
dc.subject internet uk
dc.subject innovation uk
dc.subject book uk
dc.subject marketing uk
dc.subject promotion uk
dc.subject advertising uk
dc.subject social networks uk
dc.subject reading uk
dc.title Інноваційні технології просування книжкової продукції: український та зарубіжний досвід uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу